OPERADOR(A) DE CALL-CENTER
Descrição da oferta de emprego
Perfil:
Com experiência anterior em Call-Center (Obrigatório)
Boa capacidade de comunicação e orientação para o cliente
Capacidade de trabalhar com objetivos de desempenho
Preferencialmente, experiência comercial no setor energético, segmento B2B
Dinamismo e espírito de equipa
Responsabilidades:
Contacto telefónico com clientes empresariais com o intuito de fazer propostas de energia EDP
Qualificação de informações dosclientes
Gestão de agenda e marcação de reuniões
Pedido de propostas após qualificação dos clientes
Trabalhar para atingir os objetivos definidos
Oferta:
Horário de segunda a sexta-feira (14h-18h)
Salário base+ Comissões + Prémios de desempenho
Contrato de trabalho inicial a part-time e possibilidade de passar a contrato de trabalho full-time após 3 meses, mediante desempenho
Todas as ferramentas necessárias, disponibilizadas pela empresa
Formação e acompanhamento profissional para a função a desempenhar
Envie a sua candidatura para brunoribeiro_gestordelojas@weconnect.pt
Detalhes da oferta
- DH Group Recruitment & Building
- 11/09/2024
- 10/12/2024
We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... eurofirms is a human resources company where people are the center of everything......
We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... eurofirms is a human resources company where people are the center of everything......
Ongoing professionalism with the rest of the leadership team, staff, sales associates, clients, business partners and vendors is essential... requisitos do trabalho we are looking for a talented administrator that: - is a natural leader and looks forward to increasing her/his leadership role within an......
O teu trabalho será transformar cada interação numa oportunidade de sucesso, seja pelo telefone, chat ou email... se tens, pelo menos, um ano de experiência em vendas ou marketing digital, um excelente nível de inglês (c1/c2) e de português (c2) que faz shakespeare e pessoa parecerem amadores, estás......
We need someone to support customers via phone, chat and email, regarding technical issues they might have and help drive partner satisfaction by providing accurate information and ensuring they are using all the tools that could help them... we often don't realize it and we find it easy because just......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for......
Requisitos: valorizamos experiência na área de telecomunicações; experiência em call center, ou área comercial (obrigatório); bons conhecimentos ms office na ótica do utilizador; residência na área de sintra, amadora, oeiras ou cascais; disponibilidade imediata... oferecemos: integração numa empresa......
Your profile:-native level of arabic (written and spoken);-fluency in english (b2); high school diploma (or equivalent);-player and support oriented attitude, with a knack for helping others;-team player with strong problem solving and conflict management skills;-passion for video games and mobile applications......
Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......