Ir à oferta completa

NON-BOM BUYER

Felgueiras - Porto

Descrição da oferta de emprego

Descrição: Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 16.000 people and with products available in more than 143 countries, Coloplast is one of the world´s leading medical device companies. Coloplast is constantly growing its business and always looking for new ways to move forward – they explore, learn and look for new ways of doing things.Coloplast is building a new production site in Felgueiras and expect it to be over 800 employees in 2028, offering exciting professional challenges and career paths. In this role you will be part of a dynamic and high-performing team, where you will have the opportunity to make a significant impact!O que terás de fazer- Analyze inventory levels for indirect materials, process PO’s timely to address needs and ensure on time delivery, and with best price consideration. This includes a thorough follow up process after the PO has been placed and take actions to address timely when suppliers are not delivering on time;- Define and implement cost reduction projects for the assigned category spend. Targets will be defined in the goals and objectives each year;- Collaborate with Global Procurement in all needed projects and/or activities;- Lead the implementation project of the EAM purchasing and inventory control process for the site;- Implement programs to improve indirect materials turns compared to a predetermined baseline;- Lead local projects in collaboration with technical and operations development teams;- Lead sourcing analysis and drive tenders when needed (e.g., Spend, Business Award scenarios);- Address supplier delivery or quality issues immediately and provide feedback to Procurement;- Support Global Procurement on supplier onboarding, including but not limited to request and follow up on master data creation, monitoring adherence to contract terms, conduct local supplier reviews, amongst other tasks;- Responsible for supplier agreement negotiations for site specific suppliers, including pricing and terms;- Represent Supply Chain on New Product teams, providing accurate feedback on supply chain strategies and variables;- Actively supports efforts to streamline activities within the department such as the supplier Kanban process, Vendor Managed Inventories and others to be defined;- Full administration of the ordering process from the demand until the approval of the invoice;- Continuous contact with the internal customers and the suppliers.O que precisas de garantir- Appropriate university degree in materials, logistics, supply chain management or related field;- Minimum 3 years of experience in materials, supply chain management and manufacturing;- Proficient with ERP systems; JD Edwards knowledge is a plus;- Able to communicate effectively with all levels in the organization;- Travel required – up to 10% per year.O que te proporcionamos- This is your opportunity to join a reputable multinational in the medical devices sector and shape the future of its new manufacturing unit in Portugal;- A competitive salary and benefits package is offered, including professional development and career advancement opportunities.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Indeterminado
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 07/11/2024
Data de expiração
  • 05/02/2025
Oferta de empréstimo entre pessoas sérias e honestas
Inter Financiamento

Mais uma vez aqui está o único e-mail pelo qual você pode entrar em contato comigo em@il: *****@***** obrigado e tenha um bom dia requisitos do trabalho bom dia... mais uma vez aqui está o único e-mail pelo qual você pode entrar em contato comigo em@il: *****@***** obrigado e tenha um bom dia outros......

Cozinheiro (Serpa, Beja)
3HR Solutions

Terá também como responsabilidade salvaguardar a manutenção, limpeza e demais tarefas inerentes ao bom funcionamento da cozinha... oferecemos excelente oportunidade de progressão de carreira em grupo hoteleiro conceituado; bom ambiente de trabalho com excelentes condições de desenvolvimento profissional......

Administrativo(a) Operacional (M/F) - Maia
Adaptel

Oferta: remuneração de acordo com a experiência; bom ambiente de trabalho; entrada imediata... perfil: perfil metódico e organizado; bom comunicador; assiduidade e pontualidade; responsabilidade; dinâmico e autónomo... requisitos do trabalho requisitos da função: dois a três anos de experiência, no......

Serralheiro/Aprendiz - montagem de caixilharia em alumínio
Runial Caixilharia em Alumínio, Lda

Os candidatos devem ter os seguintes requisitos: - montagem de caixilharia feita em fábrica (com ou sem experiência); - ajudar em cargas e descargas de material (alumínio e vidro); - perfeita compreensão da língua portuguesa; - com carta de condução; - bom relacionamento interpessoal; - dinamismo e proatividade......

Serralheiro de 1ª /Artista para serralharia em alumínio
Runial Caixilharia em Alumínio, Lda

Requisitos do trabalho - experiência em corte de alumínio; - montagem de caixilharia feita em fábrica e aplicação em obras; - ajudar em cargas e descargas de material (alumínio e vidro); - perfeita compreensão da língua portuguesa; - capacidade de liderança; - bom relacionamento interpessoal; - com carta......

Especialista de Compras - Anadia M/F
Gi Group

Conhecimentos de inglês a um bom nível de comunicação oral e escrita... licenciatura em administração de empresas, gestão da cadeia de abastecimento ou num domínio semelhante... inspecionar e avaliar a qualidade dos artigos comprados e resolver as deficiências... benefícios:contrato direto com empresa......

Gestor de Clientes- Santa Maria da Feira
ERA Feira Centro

Além da oportunidade de gerir a sua carteira de clientes, terá uma carreira de ganhos muito acima da média, com acesso às ferramentas de trabalho que necessita, sem qualquer encargo para si e integrará uma empresa great place to work, onde o bom ambiente de trabalho e o espírito de equipa são uma constante......

Gerente Administrativo
Continental AG

Muito bom conhecimento dos processos de gestão do escritório... excelentes competências interpessoais e de comunicação... fundada em 1871, a empresa tecnológica fornece soluções seguras, eficientes, inteligentes e acessíveis para veículos, máquinas, trânsito e transportes... trabalho em equipa......

Consultor Comercial Field (M/F) - Lisboa
Heading® recursos humanos portugal

Competências:- experiência de 8/10 anos gestão de clientes empresariais (preferencial);- background de operador de telecomunicações e/ou de integrador (preferencial);- conhecimentos de telecomunicações de voz, dados e it (preferencial);- bom domínio nas ferramentas digitais;- bom nível na língua inglesa......

Técnico(a) de Informática Trofa
Nfi- nouvelles fermetures international, lda

Estamos a recrutar um(a) técnico(a) de informática para integrar a nossa equipa! se és uma pessoa organizada, com facilidade em resolver problemas técnicos e gostas de trabalhar no suporte ao utilizador, esta oportunidade é para ti! principais responsabilidades: formatação e manutenção de computadores......