Ir à oferta completa

LEGAL COUNSEL SPECIALIST – RISK & COMPLIANCE

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

A Servdebt é uma empresa ibérica de referência no setor de Servicing e Asset Management, que conta com mais de 400 colaboradores, com sede em Lisboa e escritórios no Porto e em Madrid, especializada na gestão e recuperação de ativos.
Estamos a contratar um(a) Legal Counsel Specialist para a nossa equipa de Risk & Compliance.
Principais desafios.
- Elaborar e analisar contratos ou acordos celebrados com terceiros, avaliando riscos e propondo alterações de forma a salvaguardar a posição da empresa em todas as negociações;  - Assegurar o tratamento e a resposta a reclamações; - Garantir as políticas, procedimentos e diretrizes necessários para o cumprimento dos regulamentos internacionais de Compliance; - Prestar aconselhamento quanto ao cumprimento dos normativos legais, nomeadamente, de Proteção de Dados e regulamentação específica da atividade; - Contribuir para o desenvolvimento, implementação e acompanhamento do procedimento de Gestão de Fraude e de Branqueamento de Capitais; - Gerir e acautelar o cumprimento das obrigações societárias do grupo.
Perfil pretendido.
- Licenciatura em Direito e inscrição ativa na Ordem dos Advogados; - Experiência profissional mínima de 3 anos nas áreas de direito societário, compliance e proteção de dados; - Fluência na língua inglesa, sendo o conhecimento da língua espanhola um plus; - Competências comportamentais core.
Colaboração, Orientação para resultados, Agilidade e Integridade - Competências comportamentais valorizadas.
Análise e sentido crítico, Negociação e Orientação para o cliente.
A nossa cultura e o que nos distingue.
- Temos um ADN jovem e colaborativo, orientado para resultados e para fazer acontecer; - Oferecemos benefícios como seguro de saúde, medicina curativa, dia de aniversário, acréscimo de dias de férias por antiguidade, parcerias com restaurantes, ginásios, entre outros!...
- Podemos optar entre um regime de trabalho híbrido ou trabalho em regime presencial de 37h/semana.
Do que é que estás à espera para te juntares à equipa? Candidata-te
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Servdebt Group
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 28/10/2024
Data de expiração
  • 26/01/2025
Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating pay, and deducting taxes and other withholdings ensure compliance with......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... ability to work independently and manage time effectively to meet deadlines... quality assurance:- conduct thorough reviews of translated content to ensure accuracy, consistency, and adherence to the company's tone and style guidelines......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

Do you link speak several language? are you fluent in german? do you have good knowledge of english? then you could be perfect for our bilingual roles! as a result of the incredible growth of our client, we’re looking for bilingual speakers to join us and to some of the world’s biggest and most well-known......

Technical Support Specialist
Cluster OSL

Provide feedback on processes to help improve efficiency and accuracy, and actively engage in finding appropriate solutions... requisitos do trabalho what we expect from you excellent communication skills and ability to work well in a team... since we started small and worked veryclosely with each......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to french speaking......

Records Management Office
FÓRUM SELECCAO

Fórum selecção is looking for a records management office (m/f) for a corporate bank main activities: - maintain and update rmo (records management office) policy, procedures and retention schedule;- support the automation of manual processing of regulatory and non-regulatory records;- oversight of day-to-day......

Human Resources Payroll Consultant (HRIS)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Roles and responsibilities: process payroll for customers; deliver human resources management activities (hris), from on-boarding to off-boarding, including all legal requirements; setup and develop hr processes, policies and tools according to the business needs; provide functional support, collaborating......

Patch Management Analyst
Newin

· participate in routine audits to record patch levels and create reports to meet compliance... responsibilities strategy & planning · develop patch maintenance schedules to meet client requirements to maintain compliance for software updates and contracts... · schedule maintenance windows for client......

Gestor(a) Processual - Área Imobiliária
RE/MAX MAIA

• garantir a conformidade legal de todos os contratos e documentos relacionados com transações imobiliárias... o candidato ideal será responsável pela gestão e execução eficiente de todos os processos relacionados com contratos imobiliários, garantindo a conformidade legal e a satisfação do cliente......