INTERNAL CONTROL SPECIALIST (M/F)
Descrição da oferta de emprego
- Conduzir o planeamento, a execução e a documentação dos procedimentos de teste dos controlos informáticos, de acordo com as metodologias e os prazos estabelecidos - Avaliar as deficiências de controlo e trabalhar com os intervenientes relevantes para desenvolver planos de correção e acompanhar a implementação de medidas corretivas - Manter-se a par das tendências emergentes, da regulamentação e das melhores práticas em matéria de governação de TI, gestão de riscos e conformidade - Gerir o processo de exceção para os riscos que não podem ser corrigidos nos prazos estipulados - Prestar serviços de consultoria e sensibilizar as unidades empresariais para os riscos, as normas de diligência e as salvaguardas adequadas em matéria de segurança da informação - Apoiar os especialistas em controlo financeiro e operacional na disponibilização e no aproveitamento das capacidades tecnológicas e digitais - Manter os resultados e a documentação na ferramenta de Governação, Risco e Conformidade (GRC) Requisitos.
- Licenciatura em sistemas de informação, ciências informáticas, finanças ou áreas afins - Um mínimo de 3-5 anos de experiência relevante em auditoria de TI, gestão de riscos ou conformidade - Conhecimentos sólidos dos requisitos SOx, do quadro COSO e dos quadros de controlo de TI normalizados da indústria (por exemplo, COBIT, ITIL, código de governação empresarial do Reino Unido) - Certificações relevantes, tais como Certified Information Systems Auditor (CISA) ou Certified Information Systems Security Professional (CISSP) são uma grande vantagem - Experiência com AuditBoard ou ferramentas GRC semelhantes são benéficas - Motivação para melhorar constantemente os processos e metodologias - Auto-motivado e orientado para os resultados - capaz de liderar e concluir tarefas sem supervisão - Valores éticos sólidos e capacidade de manter a objetividade e a independência durante todo o processo de auditoria- Proficiência linguística avançada em inglês (C1).
Outras línguas, nomeadamente espanhol ou italiano, são uma mais-valia - Disponibilidade para viajar para outras localidades (aprox.
%) Oferece-se.
-Contrato de trabalho em regime outsourcing com a Adecco; - Condições remuneratórias atrativas; - Regime de trabalho híbrido;
Detalhes da oferta
- Adecco Recursos Humanos
- Indeterminado
- 10/12/2024
- 10/03/2025
Marketing materials:- translate brochures and other marketing materials from de>pt and en>pt... localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... proven experience in translation and content localization, preferably in the product or marketing sectors... content localization- translate......
Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... to join our finance and accounting team... indefinite full time 1000-135, lisbon, portugal, portugal hr & admin... the ideal candidate should be detail-oriented, organized, and possess excellent communication skills to interact with employees......
A era arca d´água / s... queres fazer parte da vizinhança? função prospeção, angariação, promoção e venda de imóveis análise de mercado e elaboração do plano da sua respetiva zona gestão e negociação com proprietários e compradores requisitos do trabalho pessoas pró-ativas e dinâmicas forte capacidade......
Schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the breaks provided by law... job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the internet depending upon client requirements... we're selecting call center operator (m/f) for a company in......
Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......
We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable......
Provide technical support and training to internal teams... strong knowledge of robotic systems, sensors, and control systems... the application deadline is 23/12/2023... qualifications: bachelor's, graduated or master’s degree in robotics, automation, mechanical engineering, or a related field......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......