Ir à oferta completa

HR STRATEGY SPECIALIST

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

O nosso parceiro é uma Sociedade Anónima Desportiva de um prestigiado clube que pretende recrutar um(a) HR Strategy Manager (Lisboa).
Descritivo da Função.
- Participar na elaboração do Plano de Actividades e Orçamento anuais da Direcção, bem como contribuir para o controlo da sua evolução, identificando eventuais desvios entre o real e o previsto; - Propor medidas correctivas, com o objectivo de garantir o cumprimento quer dos objectivos definidos, quer do nível de serviço fixado; - Coordenar e participar na implementação da estratégia de Recursos Humanos, em estreita colaboração com a Direcção da área e restantes gestores, assegurando a consistência entre esta e as políticas definidas, propondo e planeando ajustes sempre que necessário; - Participar na conceptualização, desenvolvimento e implementação de políticas e processos de formação e desenvolvimento, de forma a assegurar a coerência com as restantes políticas de Recursos Humanos; - Planear, propor e coordenar o modelo e processos de gestão de desempenho mais adequado ao Grupo, bem como supervisionar e participar nas actividades associadas à gestão de performance, com o objectivo de contribuir para a implementação de uma cultura de meritocracia no Grupo e assegurar a identificação das necessidades internas de formação; - Coordenar e participar na implementação de políticas e processos de compensação e benefícios, de forma a assegurar um sistema de reconhecimento e gestão de recompensas alinhado com as orientações estratégicas do Grupo; - Coordenar os Recursos Humanos afectos à sua área de responsabilidade, identificando as necessidades ao nível de recrutamento, desenvolvimento e formação, bem como garantir o enquadramento e motivação dos colaboradores, promovendo o seu desenvolvimento, produtividade e alinhamento com os valores e cultura do Grupo.
Requisitos - Licenciatura em Gestão de Recursos Humanos ou similar; - Experiência prévia em consultoria de RH e actualmente na função; - Conhecimento de políticas de Recursos Humanos, nomeadamente de Retribuição Variável, Modelo de Carreiras, Modelo de Funções e competências e Qualificador de Funções; - Bons conhecimentos de MS Office; - Bons conhecimentos de Inglês; - Boa comunicação; - Inteligência emocional; - Relacionamento interpessoal; - Método, organização e sentido de responsabilidade; - Rigor.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • ONE - Recruitment Agency
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 03/04/2025
Data de expiração
  • 02/07/2025
Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

Indefinite full time 1000-135, lisbon, portugal, portugal hr & admin... job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Adapt surveys and questionnaires for portuguese-speaking audiences, ensuring cultural relevance and clarity... fluent in german and english... ensure all updates are accurately reflected in the portuguese version... marketing materials:- translate brochures and other marketing materials from de>pt and......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

The selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for understanding, use decision-support tools and resources to appropriately provide resolution to the......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

You always have a sympathetic ear, and you advise our customers over the phone and via email... our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to italian speaking customers... responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice......

Customer Care & Technical Support Specialist
Sioslife SA

What we offer: integration into a multidisciplinary team with a positive, collaborative, and purpose-driven work environment; the chance to be part of a growing project with real impact on people’s lives; ongoing training and opportunities for personal and professional development; a meaningful role......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Our priority area is growth: growth in sales, growth in profits and growth in the services supplied... administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator......

Multilingual Customer Advisor
Atlean World

Your next job, without boundaries! we are offering a great work experience in lisbon, portugal for a role as a multilingual customer advisor( german, dutch, french, italian, russian, turkish, spanish) why a customer advisor role is great for your professional and personal development: live in lisbon......

Administrative Department , Technical Department.
Herigulf Oil & Gas Plc

If you are eligible for the above listed position, please contact us... administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer......

Administrativo – Relações Internacionais (m/f)
Global partner hrs

Administrativo front office – relações internacionais (m/f) lisboa, portugal o nosso cliente é uma empresa de referência no sector do ensino superior e pretende reforçar a sua estrutura com a integração de um internacional office specialist responsabilidades enquadrado no gabinete de relações internacionais......

Diretor/a de Recursos Humanos - Leiria
Consenso Pessoas & Organizações

Queremos identificar candidatos/as com experiência na área da gestão de pessoas; formação superior em psicologia organizacional, gestão de recursos humanos, ou áreas afins; sólida experiência profissional em funções similares, com forte vertente no desenvolvimento e implementação de políticas e práticas......