Ir à oferta completa

HR STRATEGY SPECIALIST

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

O nosso parceiro é uma Sociedade Anónima Desportiva de um prestigiado clube que pretende recrutar um(a) HR Strategy Manager (Lisboa).
Descritivo da Função.
- Participar na elaboração do Plano de Actividades e Orçamento anuais da Direcção, bem como contribuir para o controlo da sua evolução, identificando eventuais desvios entre o real e o previsto; - Propor medidas correctivas, com o objectivo de garantir o cumprimento quer dos objectivos definidos, quer do nível de serviço fixado; - Coordenar e participar na implementação da estratégia de Recursos Humanos, em estreita colaboração com a Direcção da área e restantes gestores, assegurando a consistência entre esta e as políticas definidas, propondo e planeando ajustes sempre que necessário; - Participar na conceptualização, desenvolvimento e implementação de políticas e processos de formação e desenvolvimento, de forma a assegurar a coerência com as restantes políticas de Recursos Humanos; - Planear, propor e coordenar o modelo e processos de gestão de desempenho mais adequado ao Grupo, bem como supervisionar e participar nas actividades associadas à gestão de performance, com o objectivo de contribuir para a implementação de uma cultura de meritocracia no Grupo e assegurar a identificação das necessidades internas de formação; - Coordenar e participar na implementação de políticas e processos de compensação e benefícios, de forma a assegurar um sistema de reconhecimento e gestão de recompensas alinhado com as orientações estratégicas do Grupo; - Coordenar os Recursos Humanos afectos à sua área de responsabilidade, identificando as necessidades ao nível de recrutamento, desenvolvimento e formação, bem como garantir o enquadramento e motivação dos colaboradores, promovendo o seu desenvolvimento, produtividade e alinhamento com os valores e cultura do Grupo.
Requisitos - Licenciatura em Gestão de Recursos Humanos ou similar; - Experiência prévia em consultoria de RH e actualmente na função; - Conhecimento de políticas de Recursos Humanos, nomeadamente de Retribuição Variável, Modelo de Carreiras, Modelo de Funções e competências e Qualificador de Funções; - Bons conhecimentos de MS Office; - Bons conhecimentos de Inglês; - Boa comunicação; - Inteligência emocional; - Relacionamento interpessoal; - Método, organização e sentido de responsabilidade; - Rigor.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • ONE - Recruitment Agency
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 18/12/2024
Data de expiração
  • 18/03/2025
Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... indefinite full time 1000-135, lisbon, portugal, portugal hr & admin... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Proven experience in translation and content localization, preferably in the product or marketing sectors... content updates:- update translated product descriptions, ingredients, feeding recommendations, and other related content as needed... content localization- translate and adapt landing pages to......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

Do you link speak several language? are you fluent in german? do you have good knowledge of english? then you could be perfect for our bilingual roles! as a result of the incredible growth of our client, we’re looking for bilingual speakers to join us and to some of the world’s biggest and most well-known......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

You always have a sympathetic ear, and you advise our customers over the phone and via email... our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to italian speaking customers... responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to french speaking customers... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how......

Human Resources Payroll Consultant (HRIS)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Roles and responsibilities: process payroll for customers; deliver human resources management activities (hris), from on-boarding to off-boarding, including all legal requirements; setup and develop hr processes, policies and tools according to the business needs; provide functional support, collaborating......

NURSE FOR SENIOR CARE IN GERMANY
Eugenia talent recruitment

• experience in day care/base care settings preferred... benefits: • apartment accommodation can be provided for the initial quarter... • administer medication and treatments as prescribed... • support residents with daily living activities and promote their independence... • monitor and record residents'......

Patch Management Analyst
Newin

Responsibilities strategy & planning · develop patch maintenance schedules to meet client requirements to maintain compliance for software updates and contracts... acquisition & deployment · complete patch management agent installs and resolve issue with non-functioning agents......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Rainsteal oil and gas is a multidiscipline supplier to the oil and gas industry... our priority area is growth: growth in sales, growth in profits and growth in the services supplied... rainsteal oil and gas provide a varied and challenging career and are always keen to meet highly motivated and enthusiastic......

Multilingual Customer Advisor
Atlean World

Your next job, without boundaries! we are offering a great work experience in lisbon, portugal for a role as a multilingual customer advisor( german, dutch, french, italian, russian, turkish, spanish) why a customer advisor role is great for your professional and personal development: live in lisbon......