Ir à oferta completa

HR STRATEGY SPECIALIST

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

O nosso parceiro é uma Sociedade Anónima Desportiva de um prestigiado clube que pretende recrutar um(a) HR Strategy Manager (Lisboa).
Descritivo da Função.
- Participar na elaboração do Plano de Actividades e Orçamento anuais da Direcção, bem como contribuir para o controlo da sua evolução, identificando eventuais desvios entre o real e o previsto; - Propor medidas correctivas, com o objectivo de garantir o cumprimento quer dos objectivos definidos, quer do nível de serviço fixado; - Coordenar e participar na implementação da estratégia de Recursos Humanos, em estreita colaboração com a Direcção da área e restantes gestores, assegurando a consistência entre esta e as políticas definidas, propondo e planeando ajustes sempre que necessário; - Participar na conceptualização, desenvolvimento e implementação de políticas e processos de formação e desenvolvimento, de forma a assegurar a coerência com as restantes políticas de Recursos Humanos; - Planear, propor e coordenar o modelo e processos de gestão de desempenho mais adequado ao Grupo, bem como supervisionar e participar nas actividades associadas à gestão de performance, com o objectivo de contribuir para a implementação de uma cultura de meritocracia no Grupo e assegurar a identificação das necessidades internas de formação; - Coordenar e participar na implementação de políticas e processos de compensação e benefícios, de forma a assegurar um sistema de reconhecimento e gestão de recompensas alinhado com as orientações estratégicas do Grupo; - Coordenar os Recursos Humanos afectos à sua área de responsabilidade, identificando as necessidades ao nível de recrutamento, desenvolvimento e formação, bem como garantir o enquadramento e motivação dos colaboradores, promovendo o seu desenvolvimento, produtividade e alinhamento com os valores e cultura do Grupo.
Requisitos - Licenciatura em Gestão de Recursos Humanos ou similar; - Experiência prévia em consultoria de RH e actualmente na função; - Conhecimento de políticas de Recursos Humanos, nomeadamente de Retribuição Variável, Modelo de Carreiras, Modelo de Funções e competências e Qualificador de Funções; - Bons conhecimentos de MS Office; - Bons conhecimentos de Inglês; - Boa comunicação; - Inteligência emocional; - Relacionamento interpessoal; - Método, organização e sentido de responsabilidade; - Rigor.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • ONE - Recruitment Agency
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 13/12/2024
Data de expiração
  • 13/03/2025
Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... indefinite full time 1000-135, lisbon, portugal, portugal hr & admin... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... outros dados de posição how to apply: please submit your resume and a cover letter highlighting your relevant skills and experience to *****@*****... verify correct settings and specifications for the portuguese market......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

The selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for understanding, use decision-support tools and resources to appropriately provide resolution to the......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to italian speaking customers......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to french speaking customers... in doing so, your main task is to assist our business and private customers on the phone and via email in using the online booking systems, to make reservations, offer our customers a full-service......

Human Resources Payroll Consultant (HRIS)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Roles and responsibilities: process payroll for customers; deliver human resources management activities (hris), from on-boarding to off-boarding, including all legal requirements; setup and develop hr processes, policies and tools according to the business needs; provide functional support, collaborating......

NURSE FOR SENIOR CARE IN GERMANY
Eugenia talent recruitment

About the jobtype of position: full-time position (in north germany) key languages: good command of english (conversational) portuguese speakers are welcome german proficiency is advantageous sector: healthcare/nursing about our client: our client operates welcoming senior living facilities in the peaceful......

Patch Management Analyst
Newin

Responsibilities strategy & planning · develop patch maintenance schedules to meet client requirements to maintain compliance for software updates and contracts... description as a patch management analyst, you will develop maintenance schedules, deploy software updates, monitor deployments for our clients......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Multilingual Customer Advisor
Atlean World

Your next job, without boundaries! we are offering a great work experience in lisbon, portugal for a role as a multilingual customer advisor( german, dutch, french, italian, russian, turkish, spanish) why a customer advisor role is great for your professional and personal development: live in lisbon......