Ir à oferta completa

HR STRATEGY SPECIALIST

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

O nosso parceiro é uma Sociedade Anónima Desportiva de um prestigiado clube que pretende recrutar um(a) HR Strategy Manager (Lisboa).
Descritivo da Função.
- Participar na elaboração do Plano de Actividades e Orçamento anuais da Direcção, bem como contribuir para o controlo da sua evolução, identificando eventuais desvios entre o real e o previsto; - Propor medidas correctivas, com o objectivo de garantir o cumprimento quer dos objectivos definidos, quer do nível de serviço fixado; - Coordenar e participar na implementação da estratégia de Recursos Humanos, em estreita colaboração com a Direcção da área e restantes gestores, assegurando a consistência entre esta e as políticas definidas, propondo e planeando ajustes sempre que necessário; - Participar na conceptualização, desenvolvimento e implementação de políticas e processos de formação e desenvolvimento, de forma a assegurar a coerência com as restantes políticas de Recursos Humanos; - Planear, propor e coordenar o modelo e processos de gestão de desempenho mais adequado ao Grupo, bem como supervisionar e participar nas actividades associadas à gestão de performance, com o objectivo de contribuir para a implementação de uma cultura de meritocracia no Grupo e assegurar a identificação das necessidades internas de formação; - Coordenar e participar na implementação de políticas e processos de compensação e benefícios, de forma a assegurar um sistema de reconhecimento e gestão de recompensas alinhado com as orientações estratégicas do Grupo; - Coordenar os Recursos Humanos afectos à sua área de responsabilidade, identificando as necessidades ao nível de recrutamento, desenvolvimento e formação, bem como garantir o enquadramento e motivação dos colaboradores, promovendo o seu desenvolvimento, produtividade e alinhamento com os valores e cultura do Grupo.
Requisitos - Licenciatura em Gestão de Recursos Humanos ou similar; - Experiência prévia em consultoria de RH e actualmente na função; - Conhecimento de políticas de Recursos Humanos, nomeadamente de Retribuição Variável, Modelo de Carreiras, Modelo de Funções e competências e Qualificador de Funções; - Bons conhecimentos de MS Office; - Bons conhecimentos de Inglês; - Boa comunicação; - Inteligência emocional; - Relacionamento interpessoal; - Método, organização e sentido de responsabilidade; - Rigor.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • ONE - Recruitment Agency
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 27/11/2024
Data de expiração
  • 25/02/2025
Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... indefinite full time 1000-135, lisbon, portugal, portugal hr & admin... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Marketing materials:- translate brochures and other marketing materials from de>pt and en>pt... localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... proven experience in translation and content localization, preferably in the product or marketing sectors... content localization- translate......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

Schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the breaks provided by law... job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the internet depending upon client requirements... we're selecting call center operator (m/f) for a company in......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable......

Human Resources Payroll Consultant (HRIS)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Roles and responsibilities: process payroll for customers; deliver human resources management activities (hris), from on-boarding to off-boarding, including all legal requirements; setup and develop hr processes, policies and tools according to the business needs; provide functional support, collaborating......

NURSE FOR SENIOR CARE IN GERMANY
Eugenia talent recruitment

They are in search of empathetic and proficient nursing staff with expertise in nursing or medicine, capable of offering thorough care services such as dressing, bathing, and maintaining cleanliness for the well-being of their residents... • monitor and record residents' health status and needs......

Patch Management Analyst
Newin

Responsibilities strategy & planning · develop patch maintenance schedules to meet client requirements to maintain compliance for software updates and contracts... · assist clients with developing maintenance windows that meet the requirements for patch cadence while reducing impact to normal business......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Rainsteal oil and gas is a multidiscipline supplier to the oil and gas industry... vacant positions: roustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum and mechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,......

Multilingual Customer Advisor
Atlean World

Your next job, without boundaries! we are offering a great work experience in lisbon, portugal for a role as a multilingual customer advisor( german, dutch, french, italian, russian, turkish, spanish) why a customer advisor role is great for your professional and personal development: live in lisbon......