HR STRATEGY SPECIALIST
Descrição da oferta de emprego
Descritivo da Função.
- Participar na elaboração do Plano de Actividades e Orçamento anuais da Direcção, bem como contribuir para o controlo da sua evolução, identificando eventuais desvios entre o real e o previsto; - Propor medidas correctivas, com o objectivo de garantir o cumprimento quer dos objectivos definidos, quer do nível de serviço fixado; - Coordenar e participar na implementação da estratégia de Recursos Humanos, em estreita colaboração com a Direcção da área e restantes gestores, assegurando a consistência entre esta e as políticas definidas, propondo e planeando ajustes sempre que necessário; - Participar na conceptualização, desenvolvimento e implementação de políticas e processos de formação e desenvolvimento, de forma a assegurar a coerência com as restantes políticas de Recursos Humanos; - Planear, propor e coordenar o modelo e processos de gestão de desempenho mais adequado ao Grupo, bem como supervisionar e participar nas actividades associadas à gestão de performance, com o objectivo de contribuir para a implementação de uma cultura de meritocracia no Grupo e assegurar a identificação das necessidades internas de formação; - Coordenar e participar na implementação de políticas e processos de compensação e benefícios, de forma a assegurar um sistema de reconhecimento e gestão de recompensas alinhado com as orientações estratégicas do Grupo; - Coordenar os Recursos Humanos afectos à sua área de responsabilidade, identificando as necessidades ao nível de recrutamento, desenvolvimento e formação, bem como garantir o enquadramento e motivação dos colaboradores, promovendo o seu desenvolvimento, produtividade e alinhamento com os valores e cultura do Grupo.
Requisitos - Licenciatura em Gestão de Recursos Humanos ou similar; - Experiência prévia em consultoria de RH e actualmente na função; - Conhecimento de políticas de Recursos Humanos, nomeadamente de Retribuição Variável, Modelo de Carreiras, Modelo de Funções e competências e Qualificador de Funções; - Bons conhecimentos de MS Office; - Bons conhecimentos de Inglês; - Boa comunicação; - Inteligência emocional; - Relacionamento interpessoal; - Método, organização e sentido de responsabilidade; - Rigor.
Detalhes da oferta
- ONE - Recruitment Agency
- Indeterminado
- 23/10/2024
- 21/01/2025
Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... indefinite full time 1000-135, lisbon, portugal, portugal hr & admin... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating......
Content updates:- update translated product descriptions, ingredients, feeding recommendations, and other related content as needed... ensure accurate translation of ingredients, feeding recommendations, and other product details... proven experience in translation and content localization, preferably......
We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... this position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... the selected person will carry out the following functions: - ensure service......
Process and record customer and internal requests, orders, tickets, etc... team building activities organized by cluster and/or its team members... maintain a respectful tone in all communications, both internal and external, and ensure all communications follow procedures, guidelines, and policies defined......
You always have a sympathetic ear, and you advise our customers over the phone and via email... responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices......
Our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to french speaking customers... you always have a sympathetic ear, and you advise our customers over the phone and via email... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an......
Roles and responsibilities: process payroll for customers; deliver human resources management activities (hris), from on-boarding to off-boarding, including all legal requirements; setup and develop hr processes, policies and tools according to the business needs; provide functional support, collaborating......
• monitor and record residents' health status and needs... medical degrees also accepted... • support residents with daily living activities and promote their independence... • minimum 3 years of professional nursing experience for candidates without a diploma... about the jobtype of position: full-time......
Responsibilities strategy & planning · develop patch maintenance schedules to meet client requirements to maintain compliance for software updates and contracts... operational management · create knowledge articles to document software patch deployment and remediation tasks... · manage and ensure effectiveness......
Rainsteal oil and gas will continue to establish new businesses, make acquisitions and alliances in order to steadily develop rainsteal oil and gas as a quality supplier... vacant positions: roustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum and mechanical)......