Ir à oferta completa

FINANCE SPECIALIST - ACCOUNTS PAYABLE (M/F/D)

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

A empresa onde vai trabalhar Empresa de referência do setor das Infraestruturas está a contratar um Finance Specialist - Accounts Payable (m/f/d) para os seus escritórios, no distrito de Lisboa.
A sua nova função Avaliar as operações atuais de contas a pagar e contabilidade, oferecendo recomendações para melhorias; Ser responsável pelo trabalho contabilístico necessário para garantir que as contas a pagar sejam processadas de forma eficiente e atempada; Garantir que todos os processos relacionados com contas a pagar sejam realizados dentro dos SLA’s acordados, de acordo com a legislação e os procedimentos internos/externos; Realizar relatórios de contas a pagar.
O que necessita para ser bem sucedido Procuramos um profissional com.
Licenciatura ou Mestrado em Finanças (Gestão, Economia ou equivalente); Pelo menos 5 anos de experiência profissional em Accounts Payable; Fluência em inglês; Utilização avançada de Excel e PowerPoint; Forte capacidade de comunicação Proatividade e elevado grau de automotivação; Orientação para resultados.
O que a empresa lhe pode oferecer Integração numa empresa de renome no setor, que lhe proporcionará inúmeras oportunidades de crescimento e desenvolvimento pessoal e profissional.
Próximo passo Caso tenha interesse nesta oportunidade, envie-nos o seu CV atualizado.
Se procura outro tipo de desafio profissional, contacte-nos para falar sobre outras oportunidades de carreira, sempre de forma totalmente confidencial.
#LI-DNI # - Maria Silva
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Hays
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 21/10/2024
Data de expiração
  • 19/01/2025
Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

To join our finance and accounting team... job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating pay, and deducting taxes and......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

The selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for understanding, use decision-support tools and resources to appropriately provide resolution to the......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Content updates:- update translated product descriptions, ingredients, feeding recommendations, and other related content as needed... ensure accurate translation of ingredients, feeding recommendations, and other product details... proven experience in translation and content localization, preferably......

Technical Support Specialist
Cluster OSL

Process and record customer and internal requests, orders, tickets, etc... team building activities organized by cluster and/or its team members... maintain a respectful tone in all communications, both internal and external, and ensure all communications follow procedures, guidelines, and policies defined......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

You always have a sympathetic ear, and you advise our customers over the phone and via email... responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to french speaking customers... you always have a sympathetic ear, and you advise our customers over the phone and via email... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Consultor imobiliário
Remax via rápida

A via rápida a maior loja re/max de portugal, procura profissionais para uma carreira de sucesso! profissionais ambiciosos espíritos empreendedores; orientação para o cliente; o que oferecemos: estrutura física que torna-nos na maior loja re/max de portugal: - uma equipa de staff composta por: -......

Admissão Imediata- Porto/ Gaia/ Gondomar
VVeiga Lda

Procuramos a cada dia melhorar a satisfação dos nossos clientes, oferecendo soluções de excelência, nas áreas da banca, seguros, energia, e segurança! tendo em vista a expansão da nossa empresa, estamos neste momento a recrutar promotores/ consultores com possibilidade de chegar administração (m/f),......

German Inside Sales Representative
Kulture Talent

Main responsibilities: generate qualified business opportunities through cold calls, emails, and strategic campaigns have qualification calls for understanding the prospect's needs and identify client's needs stay up to date with new products/services and campaign execution proactively seek new......