Ir à oferta completa

FINANCE SPECIALIST

Descrição da oferta de emprego

Instituição Bancária de referência Uma boa oportunidade de desenvolvimento pessoal e profissional Sobre o nosso cliente O nosso cliente é um banco internacional de referência.
Descrição Responsabilidades principais.
Desenvolver um conhecimento aprofundado sobre produtos financeiros e processos específicos, tornando-se referência dentro da equipa; Analisar impactos de projetos e propor soluções inovadoras em colaboração com equipas internas e de gestão; Assegurar a qualidade e a consistência das entregas financeiras, participando em atividades diárias e em projetos estratégicos; Atuar como ponto de contacto para questões relacionadas com produtos e mercados de capitais; Apoiar na implementação de iniciativas globais e no cumprimento de regulamentos e certificações financeiras; Contribuir para a formação e capacitação de colegas da equipa.
Perfil ideal Perfil desejado.
Formação superior em Economia, Finanças ou Contabilidade (Mestrado valorizado); Experiência entre 3 a 5 anos em áreas financeiras ou auditoria financeira em financial services; Excelentes competências em Microsoft Excel e conhecimento em análise de dados e segurança da informação; Experiência comprovada com ferramentas como PowerBI e/ou Alterix (valorizado); Fluência em inglês (oral e escrito); Forte capacidade analítica, atenção ao detalhe e habilidade para sintetizar informação complexa; Boas competências de comunicação e trabalho em equipa.
Vantagens
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Michael Page Portugal
Localidade
  • Em todo Portugal
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 11/12/2024
Data de expiração
  • 11/03/2025
Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

To join our finance and accounting team... job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating pay, and deducting taxes and......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Marketing materials:- translate brochures and other marketing materials from de>pt and en>pt... localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... proven experience in translation and content localization, preferably in the product or marketing sectors... content localization- translate......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

Schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the breaks provided by law... job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the internet depending upon client requirements... we're selecting call center operator (m/f) for a company in......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Administrative Department , Technical Department.
Herigulf Oil & Gas Plc

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Consultor imobiliário
Remax via rápida

A via rápida a maior loja re/max de portugal, procura profissionais para uma carreira de sucesso! profissionais ambiciosos espíritos empreendedores; orientação para o cliente; o que oferecemos: estrutura física que torna-nos na maior loja re/max de portugal: - uma equipa de staff composta por: -......

Admissão Imediata- Porto/ Gaia/ Gondomar
VVeiga Lda

Perfil: mínimo 9º ano escolaridade; apresentação cuidada... disponibilidade total e imediata para trabalhar a full time; ambicioso(a); trabalhador(a); empenhado(a); gosto pela comunicação e do contacto com clientes; oferta: remunerações acima da média (de acordo com perfil do candidato); + bónus semanais......

Gestor de crédito grande porto
Shiny house investment

A shiny house finance é reconhecida pela excelência nos serviços prestados ao cliente e que se dedica a operações de intermediação de crédito hipotecário... principais funções a desempenhar: – prospeção de mercado com vista à angariação de operações de crédito hipotecário; – qualificar e apresentar soluções......