FINANCE SPECIALIST
Descrição da oferta de emprego
Descrição Responsabilidades principais.
Desenvolver um conhecimento aprofundado sobre produtos financeiros e processos específicos, tornando-se referência dentro da equipa; Analisar impactos de projetos e propor soluções inovadoras em colaboração com equipas internas e de gestão; Assegurar a qualidade e a consistência das entregas financeiras, participando em atividades diárias e em projetos estratégicos; Atuar como ponto de contacto para questões relacionadas com produtos e mercados de capitais; Apoiar na implementação de iniciativas globais e no cumprimento de regulamentos e certificações financeiras; Contribuir para a formação e capacitação de colegas da equipa.
Perfil ideal Perfil desejado.
Formação superior em Economia, Finanças ou Contabilidade (Mestrado valorizado); Experiência entre 3 a 5 anos em áreas financeiras ou auditoria financeira em financial services; Excelentes competências em Microsoft Excel e conhecimento em análise de dados e segurança da informação; Experiência comprovada com ferramentas como PowerBI e/ou Alterix (valorizado); Fluência em inglês (oral e escrito); Forte capacidade analítica, atenção ao detalhe e habilidade para sintetizar informação complexa; Boas competências de comunicação e trabalho em equipa.
Vantagens
Detalhes da oferta
- Michael Page Portugal
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 11/12/2024
- 11/03/2025
To join our finance and accounting team... job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating pay, and deducting taxes and......
Marketing materials:- translate brochures and other marketing materials from de>pt and en>pt... localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... proven experience in translation and content localization, preferably in the product or marketing sectors... content localization- translate......
Schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the breaks provided by law... job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the internet depending upon client requirements... we're selecting call center operator (m/f) for a company in......
Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......
We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
A via rápida a maior loja re/max de portugal, procura profissionais para uma carreira de sucesso! profissionais ambiciosos espíritos empreendedores; orientação para o cliente; o que oferecemos: estrutura física que torna-nos na maior loja re/max de portugal: - uma equipa de staff composta por: -......
Perfil: mínimo 9º ano escolaridade; apresentação cuidada... disponibilidade total e imediata para trabalhar a full time; ambicioso(a); trabalhador(a); empenhado(a); gosto pela comunicação e do contacto com clientes; oferta: remunerações acima da média (de acordo com perfil do candidato); + bónus semanais......
A shiny house finance é reconhecida pela excelência nos serviços prestados ao cliente e que se dedica a operações de intermediação de crédito hipotecário... principais funções a desempenhar: – prospeção de mercado com vista à angariação de operações de crédito hipotecário; – qualificar e apresentar soluções......