Ir à oferta completa

FACILITIES MANAGEMENT DIRECTOR (M/F/D)

Porto - Porto

Descrição da oferta de emprego

A empresa onde vai trabalhar Líder no setor de Facilities Management, reconhecida pela sua inovação e excelência operacional, procura integrar um Diretor de Unidade de Negócio para a área de FM.
A sua nova função Como Diretor de FM, terá um papel crucial na liderança e gestão da unidade de negócio.
As suas principais responsabilidades incluirão.
Gestão Operacional.
Supervisionar todas as operações de FM, garantindo que os serviços prestados atendam aos padrões de qualidade e eficiência estabelecidos pela empresa.
Desenvolvimento Estratégico.
Elaborar e implementar estratégias de crescimento e melhoria contínua, identificando oportunidades de expansão e inovação.
Gestão de Equipas.
Liderar equipas multidisciplinares, promovendo um ambiente de trabalho colaborativo e motivador.
Fomentar o desenvolvimento profissional dos colaboradores através de formação e coaching.
Satisfação do Cliente.
Assegurar que as necessidades dos clientes são atendidas de forma eficaz, mantendo um alto nível de satisfação e fidelização.
Conformidade e Segurança.
Garantir que todas as operações estão conforme as normas de segurança e regulamentações aplicáveis, implementando práticas de trabalho seguras e sustentáveis.
Desempenho Financeiro.
Monitorizar e otimizar o desempenho financeiro da unidade de negócio, controlando custos e maximizando a rentabilidade.
O que necessita para ser bem-sucedido Licenciatura em Engenharia, Gestão ou área relacionada.
Experiência comprovada em gestão de Facilities Management, com foco em Hard FM.
Fortes competências de liderança e gestão de equipas.
O que a empresa lhe pode oferecer Salário competitivo e benefícios atrativos.
Oportunidades de desenvolvimento profissional e progressão na carreira.
Ambiente de trabalho dinâmico e inovador.
Participação em projetos desafiantes e de grande impacto.
Próximo passo Caso tenha interesse nesta oportunidade, envie-nos o seu CV atualizado.
Se procura outro tipo de desafio profissional, contacte-nos para falar sobre outras oportunidades de carreira, sempre de forma totalmente confidencial.
# - Tiago Sousa
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Hays
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 20/03/2025
Data de expiração
  • 18/06/2025
Records Management Office
FÓRUM SELECCAO

Fórum selecção is looking for a records management office (m/f) for a corporate bank main activities: - maintain and update rmo (records management office) policy, procedures and retention schedule;- support the automation of manual processing of regulatory and non-regulatory records;- oversight of day-to-day......

Patch Management Analyst
Newin

Operational management · create knowledge articles to document software patch deployment and remediation tasks... acquisition & deployment · complete patch management agent installs and resolve issue with non-functioning agents... · establish and maintain regular written and in-person communications......

Estamos à procura de um director comercial (m/f)
Grupo Remax Vila

Caso tenha interesse na oferta, envie o seu c/v atualizado para *****@*****/p> requisitos do trabalho descrição da função selecionar, formar e acompanhar a equipa de consultores imobiliários; definir objetivos e criar estratégias para cumprimento dos mesmos; implementar e gerir as estratégias comerciais......

Internship Sales & Administration Support English/ french
Eurofirms

Tasks: • work in coordination with the group brands, • work with the sales administration applications, namely supporting management of commercial actions and bonuses, • follow-up of bonuses payment (dealers network) and related claims, • payment and control of the incentives to b2b customers and leasing......

Customer service german (m,f) banking
Personalbüro u. herrmann

From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to enhance service and improve the overall customer experienceprovision of information on product parameters/conditions and ongoing marketing campaigns......

Customer service English / German (m,f) banking
Personalbüro u. herrmann

From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to enhance service and improve the overall customer experienceprovision of information on product parameters/conditions and ongoing marketing campaigns......

Chef de Partie
InterContinental Hotel

This is a great opportunity for a customer focused individual to join a world leading food and facilities management company, which can offer unrivalled opportunities for career progression... we currently have an opportunity for a chef de partie to join our busy hospitality team......

Test Engineer (Automation) – Phyton
Newin

· coordinate with program and development management teams in product development lifecycle to conform end user product and quality requirements and shipment schedule... test engineer (automation) – air traffic management airspace industry in the role of the automation test engineer at atos you will:......

Sales support (m,f) french or italian
Personalbüro u. herrmann

Log call details into case management systems and provide responses and resolutions within sla to customers... sales support: provide inbound sales support and promote products to increase revenue while ensuring the highest level of customer satisfaction... customer satisfaction: aim for the highest......

Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

The ideal candidate should be detail-oriented, organized, and possess excellent communication skills to interact with employees and management... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked......