Ir à oferta completa

DATABASE ADMINISTRATOR

Descrição da oferta de emprego

Descrição Procuramos Database Administrator para se juntar à Direção de Procurement do Grupo Lusíadas Saúde, em Lisboa.
Responsabilidades - Gerir a Bases de Dados de fornecedores, artigos e preços de venda do Grupo Lusíadas Saúde; - Gerir o Catálogo Mestre de fornecedores e de artigos do Grupo (medicamentos, material de consumo clínico, material de prótese e osteossíntese, material administrativo, material de hotelaria e de manutenção), garantindo a sua precisão e atualização constante; - Implementar novos processos de monitorização e de controlo dos objetivos e indicadores de gestão (Business Intelligence); - Criar e realizar o levantamento funcional de conteúdos documentais; - Compreender os principais processos de gestão, especificidades da atividade hospitalar e produtos de saúde (equipamentos médicos, dispositivos médicos, medicamentos e serviços clínicos); - Conhecer a legislação, normas e procedimentos aplicáveis à atividade, garantindo a atuação em conformidade com os mesmos; - Compreender o papel estratégico da área de Procurement e da Logística Operacional, na gestão eficaz e eficiente dos dados mestre de artigos e fornecedores do hospital; - Contribuir para a identificação e implementação de oportunidades de melhoria ou promoção da Política de Qualidade, Ambiente e Segurança.
Requisitos - Formação Superior na área das Ciências Empresariais; - Experiência prévia em funções de administração de dados; - Proficiência na língua Inglesa; - Domínio de ferramentas de análise de dados, como Excel, SAP e sistemas de Business Intelligence; - Conhecimentos de software Gestão Hospitalar, Medicine One ou GIAF (preferencial); - Competências ao nível da análise de dados, atenção ao detalhe, planeamento e organização.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Clan by Multipessoal
Localidade
  • Em todo Portugal
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 09/10/2024
Data de expiração
  • 07/01/2025
Market Center Administrator
KW Drive

Requisitos do trabalho we are looking for a talented administrator that: - is a natural leader and looks forward to increasing her/his leadership role within an organization - enjoys the varied duties combining finance, operations management and administration - appreciates working with one of the top......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... this position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the......

Consultor/a Funcional Sénior Salesforce
Step Ahead Consulting

Aquisição de certificações salesforce como salesforce certified administrator ou salesforce certified business analyst... se gostas de relacionar-te com clientes e ambicionas trabalhar numa empresa que dá valor ao desenvolvimento profissional, formação e planos de carreira personalizados, candidata-te......

Customer Service Representative
Private

An amazing career and and the opportunity to work in a fast paced and dynamic, and multinational environment are waiting for you! we are looking for multiple languages in portugal -german speakers -french speakers -dutch speakers -turkish speakers your role as a customer support representative: respond......

Marketing Manager
Do iT Lean

As a marketing manager, you will be responsible for managing activities to build awareness and demand generation and for coordinating a wide range of marketing activities: events, database marketing, digital marketing activities... you will also track leads and opportunities and report on results......

Customer service agent with french (M/F) - Porto
Eurofirms

At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......