Ir à oferta completa

CUSTOMER ADVISOR - SENHORA DA HORA [212-000495-3]

Matosinhos - Porto

Descrição da oferta de emprego


Gostavas de trabalhar na área da banca? Num departamento de Customer Advisor?

Então temos a oferta ideal para ti!

Descrição/Funções:
A tua função passará por obteres a regularização célere dos atrasos de pagamento, através do contacto direto e da negociação com o cliente, de modo a alcançar os objetivos mensais estabelecidos, respeitando a política geral da Empresa para regularização do crédito mal parado e assegurando a qualidade de tratamento ao cliente, promotora da sua satisfação e fidelização, bem como da difusão da boa imagem da Empresa, isto é:

- Deverás de mantém a base de dados permanentemente atualizada, de forma a poder ter um conhecimento global do cliente que facilite o processo de negociação da regularização da dívida;
- Estabeleceres o contacto direto com o cliente, com o intuito de negociar a regularização da sua dívida, informando-o devidamente e respeitando as regras e os procedimentos instituídos na Empresa, nomeadamente no que respeita ao cumprimento dos critérios de qualidade de tratamento, o que facilita a ação comercial e contribui para a fidelização dos clientes;
- Efetuares investigação para tornar contactáveis os clientes que não o são, respeitando as regras de ética e deontologia, de forma a conseguir estabelecer um acordo de pagamento com estes;
- Reencaminhar pedidos de ajuda, a fim de evitar que o cliente se torne reincidente a nível de cobranças;
- Controlar a eficácia e a qualidade da gestão da carteira, acompanhando os indicadores de desempenho individual, de modo a corrigir os desvios existentes relativamente aos objetivos fixados, mantendo o Responsável de Equipa informado.

Requisitos:
Para que consigas cumprir as tuas tarefas, deverás ter um nível de inglês intermédio, para que consigas comunicar com algum cliente que não fale língua portuguesa; experiência em ambiente call-center e comercial / em vendas (requisito fundamental), pois assim terás mais facilidade em executar as tuas tarefas diárias e por fim orientação para os resultados/comercial, pois é uma característica que te fará destacar e atingir os diferentes objetivos colocados.

Oferece-se:
Temos o objetivo de progressão de carreira e desenvolvimento de competências.

Horário: 2ª a 6ª feira, 8 horas/dia, entre as 09h e as 20h (horários rotativos).

Se tens o interesse e perfil para esta oferta, candidata-te!


Clique aqui para se candidatar!
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Remuneração
  • 1€ - 500€
Data de publicação
  • 16/09/2024
Data de expiração
  • 15/12/2024
Customer Support Advisor Turkish
SmartRecruitments

Give real-time, accurate information that empowers the customer to make decisions... as a turkish customer support advisor, you will:-assist clients via inbound calls, chat, or e-mail in the after-sales process by answering customers' inquiries and/or attending to potential requests......

Multilingual Customer Advisor
Atlean World

Your next job, without boundaries! we are offering a great work experience in lisbon, portugal for a role as a multilingual customer advisor( german, dutch, french, italian, russian, turkish, spanish) why a customer advisor role is great for your professional and personal development: live in lisbon......

Customer Service Advisor Arabic Speaker Lisbon
SmartRecruitments

Your profile:-native level of arabic (written and spoken);-fluency in english (b2); high school diploma (or equivalent);-player and support oriented attitude, with a knack for helping others;-team player with strong problem solving and conflict management skills;-passion for video games and mobile applications......

Customer service representative( italian speaker)
Cluster osl

Customer satisfaction orientation and proactivity... be a team player and contribute to a positive work environment! ensure an exceptional customer relationship and customer experience throughout the entire customer journey... ambitious to engage with other team members and share experiences......

Customer service agent with french (M/F) - Porto
Eurofirms

At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......

German customer support - Barcelona office
Spoton connections

Our international client is seeking a highly motivated and experienced german-speaking customer support agent to join their team in barcelona... responsibilities: serve as the primary point of contact for customer inquiries via calls and emails provide high-quality customer service, ensuring customer......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

This position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer......

Customer service agents (m,f) german cryptocurrency
Personalbüro u. herrmann

From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to improve the overall customer experience... tasks:as customer service agent (m/f/d) for german + english you will support clients from one of the greatest......

Customer service german (m,f) banking
Personalbüro u. herrmann

Start: asap banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives......

Hebrew customer service agent
Spoton connections

Responsibilities include handling customer queries and providing technical support... the ideal candidate must have 12 months of customer service experience, excellent communication skills in hebrew, and the ability to handle customer emotions... join a multicultural team and advance your career as a......