ANDROID BINARY TRADING SIGNALS APP
Descrição da oferta de emprego
The app should include real-time alerts and have a registration and login system.
Key Features.
- Real-time Alerts.
The app needs to notify users with trading signals as they happen.
Additional Requirements.
- Registration and Login System.
A secure and user-friendly registration and login system is required for the app.
Ideal Skills and Experience.
- Android App Development.
Proficiency in developing Android applications is a must.
- Experience in Financial Apps.
Prior experience in developing financial or trading apps will be highly advantageous.
- Knowledge of Binary Trading.
Familiarity with binary trading signals and market dynamics will be considered a plus.
- UI/UX Design Skills.
Ability to create a user-friendly and intuitive interface.
Android Design Gráfico iPhone Interface do usuário / AI AI Mobile App Development ID do Projeto.
# Sobre o projeto 4 propostas Aberto para ofertas Projeto remoto Ativo em 29 minutos atrás
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 01/12/2024
- 01/03/2025
We are looking for a android developer with a strong experience of java and/or kotlin with the following requirements: requisitos do trabalho minimum experience:• 2 years of experience;• english - b2;• broad experience of developing user interfaces, working with ux/ui designers;• sound understanding......
My resume builder is a free resume builder app that helps you create a modern and professional resume and curriculum vitae or cv on your mobile in just 3 simple steps... you can craft a professional resume that perfectly aligns with your skill, personality, and career goals......
€ language bonus 450... workplace:portooffice park, boavista (on-site) benefitsrelocation packagesalary: german + english: base : 950... requisitos do trabalho prior customer service experience - is mandatory (minimum 6 months)fluency, verbal and written, in germanindependent level of english (minimum......
Com vários projetos em carteira (nacionais e internacionais) pretendemos reforçar a nossa equipa... neste momento estamos a recrutar java/web developers... para responder a este anúncio, envie o seu cv atualizado *****@*****/p> com a referência as_java_web_dev8... através de ferramentas e processos de......
Use uma app para identificar e gerir os serviços a fazer na sua zona... requisitos do trabalho requisitos:- viatura própria - gosto por fazer compras- orientação para cliente- responsável, motivado e empático - disponibilidade para part-time ou full-time e fim de semana- registo criminal com validade-......
A box4health é uma marca da box4, cujos serviços são focados na área da consultoria em saúde, realização de serviços e trading a nível nacional e internacional, assim como implementação e gestão de postos de saúde no trabalho e assessoria em projectos nacionais e internacionais de saúde......
Use uma app para identificar e gerir os serviços a fazer na sua zona... defina a sua própria agenda, tenha maior independência e liberdade no trabalho e ganhe mais em função do seu esforço... defina com flexibilidade o seu horário de disponibilidades... requisitos do trabalho requisitos:- viatura própria......
Use uma app para identificar e gerir os serviços a fazer na sua zona... defina a sua própria agenda, tenha maior independência e liberdade no trabalho e ganhe mais em função do seu esforço... in/dtdayy-j ou por email para: *****@*****... defina com flexibilidade o seu horário de disponibilidades......
Use uma app para identificar e gerir os serviços a fazer na sua zona... defina a sua própria agenda, tenha maior independência e liberdade no trabalho e ganhe mais em função do seu esforço... requisitos do trabalho requisitos:- viatura própria - gosto por fazer compras- orientação para cliente- responsável......
Develop tests for app reliability... document changes to cobol programs... requisitos do trabalho ideal if you have: proficiency in cobol with hands-on experience... debug and maintain smooth operations... collaborate on cobol system updates... effective communication skills......