ADMINISTRATIVO/A DE CALL CENTER - GRIJÓ
Descrição da oferta de emprego
Detalhes da oferta
- Michael Page
- 30/09/2024
- 29/12/2024
Função: comercial - call center (m/f) local de trabalho: carnaxide (acessibilidade a transportes) horário de trabalho: 9h às 18h de segunda a sexta-feira, trabalho presencial requisitos do trabalho funções angariação e fidelização de novos clientes; retenção de clientes e renovação de contratos; contactar......
Requisitos:- escolaridade: mínimo 12 º ano;- experiência em call center (preferencial);- gosto pelo trabalho em equipa;- facilidade de comunicação;- ambição e dinamismo... condições/oferta:- integração em equipa jovem, dinâmica e motivada;- contrato de trabalho: salário base + subsídio de alimentação......
Perfil:com experiência anterior em call-center (obrigatório)boa capacidade de comunicação e orientação para o clientecapacidade de trabalhar com objetivos de desempenhopreferencialmente, experiência comercial no setor energético, segmento b2bdinamismo e espírito de equiparesponsabilidades:contacto telefónico......
We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... eurofirms is a human resources company where people are the center of everything......
Requisitos do trabalho we are looking for a talented administrator that: - is a natural leader and looks forward to increasing her/his leadership role within an organization - enjoys the varied duties combining finance, operations management and administration - appreciates working with one of the top......
Serás um verdadeiro maestro das interações, orquestrando cada conversa para criar conexões que brilham mais que um espetáculo de fogos de artifício... agora, imagina que as tuas semanas são uma mistura de energia contagiante e conquistas grandiosas, de segunda a sexta-feira, das 08:00 às 17:00, em entrecampos......
Would you like to know more details about the offer? send your cv... if you can add to that experience on windows server, windows client, active directory and, or azure active directory administration, it would be an advantage! you also need to be available from 9h to 24h, monday to friday, with an 8......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for......
Your profile:-native level of arabic (written and spoken);-fluency in english (b2); high school diploma (or equivalent);-player and support oriented attitude, with a knack for helping others;-team player with strong problem solving and conflict management skills;-passion for video games and mobile applications......