Ir à oferta completa

ACCOUNTING SPECIALIST | ACCOUNTS PAYABLE

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Função Garantir a fiabilidade contabilística, melhoria dos processo e parceria na criação de valor Registar, controlar e comunicar transações na área de responsabilidade do AP Garantir a comunicação, a documentação e as ações de mitigação dos riscos para suportar as auditorias internas e externas Assegurar a reconciliação das contas de balanço alocadas, explicar variações e garantir resolução dos litígios e a regularização de saldos vencidos Contribuir para o fechos de contas e a validação de demonstrações financeiras Desenhar os processos internos da responsabilidade do AP e contribuir para a sua melhoria contínua (eficiência e automatização), documentar e comunicar aos stakeholders Dinamizar e acompanhar a performance dos parceiros internos e externos que intervêm no processo Organizar, melhorar e estabelecer os KPIs do processos específicos da responsabilidade do AP Garantir a aplicação das políticas de compras e contribuir para a otimização dos gastos Consultar e comunicar de forma transparente com os stakeholders das unidades de negócio através de KPI’s, resultados e processos financeiros (data financeira) Perfil Licenciatura em Contabilidade/Finanças/Gestão/Economia Experiência mínima de 3 anos em Accounts Payable (fator preferencial, não eliminatório) Fluente em inglês Competências analíticas, interesse por automação e digitalização Boas capacidades de comunicação Responsabilidade, dinamismo, autenticidade Sentido cooperativo Proatividade e capacidade de concretização Melhoria contínua, sentido cliente Planeamento e organização Gestão da mudança.
flexibilidade, agilidade Gosto por atividade física e/ou desporto Oferecemos Progressão profissional nacional e internacional Integração em equipa dinâmica e informal Remuneração fixa + variável Processo de revisão salarial anual individualizada com base no mérito e potencial Contrato sem termo (efetivo), full-time Seguro de saúde e seguro de vida Acionariado, possibilidade de ser acionista da empresa Carteira de benefícios económicos e comerciais com mais de parceiros
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • decathlon
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 11/03/2025
Data de expiração
  • 09/06/2025
Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

To join our finance and accounting team... job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating pay, and deducting taxes and......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

The selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for understanding, use decision-support tools and resources to appropriately provide resolution to the......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Location: remote (candidates can work from any location)working hours: average 90 hours per month main responsibilities:as a translator and content specialist, you will be responsible for translating and localizing content from german and english into portuguese... collaborate with the quality assurance......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......

German Inside Sales Representative
Kulture Talent

Main responsibilities: generate qualified business opportunities through cold calls, emails, and strategic campaigns have qualification calls for understanding the prospect's needs and identify client's needs stay up to date with new products/services and campaign execution proactively seek new......

Receptionist
InterContinental Hotel

Complete basic cashier and accounting tasks... a proactive approach to resolving issues that arise... contact staff to resolve issues when challenges arise, ensuring guest comfort... maintain an orderly receptionprovide an exceptional guest experienceuse multi-line telephone systems and computer programs......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Rainsteal oil and gas provide a varied and challenging career and are always keen to meet highly motivated and enthusiastic engineers, technicians and professionals at all levels... rainsteal oil and gas is a multidiscipline supplier to the oil and gas industry... administrative department business analyst......

Multilingual Customer Advisor
Atlean World

Your next job, without boundaries! we are offering a great work experience in lisbon, portugal for a role as a multilingual customer advisor( german, dutch, french, italian, russian, turkish, spanish) why a customer advisor role is great for your professional and personal development: live in lisbon......

Administrative Department , Technical Department.
Herigulf Oil & Gas Plc

Vacant positions: roustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum and mechanical) health and safety officer, smp superintendent, smp supervisor, document controller clerk, community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer, mine engineer......

Administrativo – Relações Internacionais (m/f)
Global partner hrs

Administrativo front office – relações internacionais (m/f) lisboa, portugal o nosso cliente é uma empresa de referência no sector do ensino superior e pretende reforçar a sua estrutura com a integração de um internacional office specialist responsabilidades enquadrado no gabinete de relações internacionais......