Ir à oferta completa

ACCOUNTING SPECIALIST | ACCOUNTS PAYABLE

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Função Garantir a fiabilidade contabilística, melhoria dos processo e parceria na criação de valor Registar, controlar e comunicar transações na área de responsabilidade do AP Garantir a comunicação, a documentação e as ações de mitigação dos riscos para suportar as auditorias internas e externas Assegurar a reconciliação das contas de balanço alocadas, explicar variações e garantir resolução dos litígios e a regularização de saldos vencidos Contribuir para o fechos de contas e a validação de demonstrações financeiras Desenhar os processos internos da responsabilidade do AP e contribuir para a sua melhoria contínua (eficiência e automatização), documentar e comunicar aos stakeholders Dinamizar e acompanhar a performance dos parceiros internos e externos que intervêm no processo Organizar, melhorar e estabelecer os KPIs do processos específicos da responsabilidade do AP Garantir a aplicação das políticas de compras e contribuir para a otimização dos gastos Consultar e comunicar de forma transparente com os stakeholders das unidades de negócio através de KPI’s, resultados e processos financeiros (data financeira) Perfil Licenciatura em Contabilidade/Finanças/Gestão/Economia Experiência mínima de 3 anos em Accounts Payable (fator preferencial, não eliminatório) Fluente em inglês Competências analíticas, interesse por automação e digitalização Boas capacidades de comunicação Responsabilidade, dinamismo, autenticidade Sentido cooperativo Proatividade e capacidade de concretização Melhoria contínua, sentido cliente Planeamento e organização Gestão da mudança.
flexibilidade, agilidade Gosto por atividade física e/ou desporto Oferecemos Progressão profissional nacional e internacional Integração em equipa dinâmica e informal Remuneração fixa + variável Processo de revisão salarial anual individualizada com base no mérito e potencial Contrato sem termo (efetivo), full-time Seguro de saúde e seguro de vida Acionariado, possibilidade de ser acionista da empresa Carteira de benefícios económicos e comerciais com mais de parceiros
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • decathlon
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 07/01/2025
Data de expiração
  • 07/04/2025
Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

To join our finance and accounting team... job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating pay, and deducting taxes and......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

The selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for understanding, use decision-support tools and resources to appropriately provide resolution to the......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Excellent attention to detail and strong organizational skills... quality assurance:- conduct thorough reviews of translated content to ensure accuracy, consistency, and adherence to the company's tone and style guidelines... marketing materials:- translate brochures and other marketing materials from......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... you always have a sympathetic ear, and you advise our customers over the phone and via email......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

You always have a sympathetic ear, and you advise our customers over the phone and via email... responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices......

German Inside Sales Representative
Kulture Talent

Main responsibilities: generate qualified business opportunities through cold calls, emails, and strategic campaigns have qualification calls for understanding the prospect's needs and identify client's needs stay up to date with new products/services and campaign execution proactively seek new......

Senior QA Engineer
Equação it

);• cucumber;• manual tests;• creation and maintenance of test cases and test plans for management tool (jira, ado, etc... );• user acceptance testing knowledge;• cypress;• browserstack;• java;• synthetic data creation;• iam test accounts;• appium;• experience with ci/cd pipelines with tools such jenkins......

Human Resources Payroll Consultant (HRIS)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Who we are: unikystem is a low-code bpm automation platform boosted by cognitive data capture with 100% accuracy, that turns any unstructured text data into business-critical information... providing the best user experience, with simplification of processes, through technological innovation......

Receptionist
InterContinental Hotel

Complete basic cashier and accounting tasks... maintain an orderly receptionprovide an exceptional guest experienceuse multi-line telephone systems and computer programs... duties and responsibilitiesgreet hotel guests and answer questions or concerns... contact staff to resolve issues when challenges......

NURSE FOR SENIOR CARE IN GERMANY
Eugenia talent recruitment

• competitive salary • excellent opportunity for an inclusive abroad experience the process: • submit your application and dont forget to send an updated cv at *****@***** • get a call by our recruitment specialist;• start your interview process;• get selected;• start your journey!......