Ir à oferta completa

ACCOUNTING SPECIALIST | ACCOUNTS PAYABLE

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Função Garantir a fiabilidade contabilística, melhoria dos processo e parceria na criação de valor Registar, controlar e comunicar transações na área de responsabilidade do AP Garantir a comunicação, a documentação e as ações de mitigação dos riscos para suportar as auditorias internas e externas Assegurar a reconciliação das contas de balanço alocadas, explicar variações e garantir resolução dos litígios e a regularização de saldos vencidos Contribuir para o fechos de contas e a validação de demonstrações financeiras Desenhar os processos internos da responsabilidade do AP e contribuir para a sua melhoria contínua (eficiência e automatização), documentar e comunicar aos stakeholders Dinamizar e acompanhar a performance dos parceiros internos e externos que intervêm no processo Organizar, melhorar e estabelecer os KPIs do processos específicos da responsabilidade do AP Garantir a aplicação das políticas de compras e contribuir para a otimização dos gastos Consultar e comunicar de forma transparente com os stakeholders das unidades de negócio através de KPI’s, resultados e processos financeiros (data financeira) Perfil Licenciatura em Contabilidade/Finanças/Gestão/Economia Experiência mínima de 3 anos em Accounts Payable (fator preferencial, não eliminatório) Fluente em inglês Competências analíticas, interesse por automação e digitalização Boas capacidades de comunicação Responsabilidade, dinamismo, autenticidade Sentido cooperativo Proatividade e capacidade de concretização Melhoria contínua, sentido cliente Planeamento e organização Gestão da mudança.
flexibilidade, agilidade Gosto por atividade física e/ou desporto Oferecemos Progressão profissional nacional e internacional Integração em equipa dinâmica e informal Remuneração fixa + variável Processo de revisão salarial anual individualizada com base no mérito e potencial Contrato sem termo (efetivo), full-time Seguro de saúde e seguro de vida Acionariado, possibilidade de ser acionista da empresa Carteira de benefícios económicos e comerciais com mais de parceiros
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • decathlon
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 26/08/2024
Data de expiração
  • 24/11/2024
Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

To join our finance and accounting team... job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating pay, and deducting taxes and......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

The selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for understanding, use decision-support tools and resources to appropriately provide resolution to the......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Ensure accurate translation of ingredients, feeding recommendations, and other product details... adapt surveys and questionnaires for portuguese-speaking audiences, ensuring cultural relevance and clarity... content localization- translate and adapt landing pages to engage portuguese-speaking users......

Technical Support Specialist
Cluster OSL

Location: lisbon (on-site) type of contract: non-fixed term employment contract (permanent contract)... start date: asap job type: full time (monday to friday with the possibility of having to work 1 saturday out of the month, in the future)... a multicultural and diverse environment with an excellent......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to italian speaking customers... responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to french speaking customers......

German Inside Sales Representative
Kulture Talent

Main responsibilities: generate qualified business opportunities through cold calls, emails, and strategic campaigns have qualification calls for understanding the prospect's needs and identify client's needs stay up to date with new products/services and campaign execution proactively seek new......

Senior QA Engineer
Equação it

Git, gitlab or bitbucket);• quality management tools (jira, ado, etc... equação it is a company focused on boosting technology and solid solutions through our expert consultants leading a high perspective and adding value to our customers with the purpose of providing optimization and business growth......

Human Resources Payroll Consultant (HRIS)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Two open positions... providing the best user experience, with simplification of processes, through technological innovation... experience: 2 years what do we need? unik’s operations team is looking for a highly motivated individual who is passionate about our mission and is skilled in human resources......

Receptionist
InterContinental Hotel

Complete basic cashier and accounting tasks... you will be in charge of giving customers directions to various parts of the office, communicating with employees regarding visitors, answering phones and taking messages, and sorting and distributing mail... duties and responsibilitiesgreet hotel guests......