Ir à oferta completa

ACCOUNTING SPECIALIST

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Localização: Parque das Nações (híbrido). Horário: De segunda a sexta-feira das 08:00 às 17:00. O que oferecemos: Salário de acordo com experiência e competência demonstrada; Seguro de saúde com preço reduzido; Cheque creche (Coverflex Infância); Oportunidades de crescimento e desenvolvimento profissional; Uma equipa amigável; Managers que se preocupam com o bem-estar dos nossos colaboradores e os ajudam sempre que possível, tanto pessoal como profissionalmente. Responsabilidades: Conferência e lançamento de faturas e outros documentos no sistema de contabilidade (Navision); Reconciliação de clientes; Emissão de faturas a clientes; Identificação de acréscimos e diferimentos, provisões ou outras transações não usuais; Apoio nos fechos mensais e anuais; Acompanhamento do cumprimento das obrigações fiscais; Procurar e promover ativamente a otimização de custos. Requisitos: Licenciatura em Contabilidade, Finanças, Gestão ou similar; Mais de 3 anos de experiência em contabilidade em SNC (fator eliminatório); Conhecimento intermédio a avançado de Excel (fator eliminatório); Experiência em Big4 será valorizada; Conhecimento em Navision será valorizado; Conhecimentos de inglês intermediário (A2) a avançado (B2). Valorizamos também pessoas com: Uma grande vontade de aprender e manténs a preocupação de otimização de processos, demonstrando sempre um espírito proativo; Atenção ao detalhe e com grande sentido de responsabilidade; Boa capacidade de comunicação e gostas de um ambiente de trabalho dinâmico. Sobre nós: Junte-se a nós na definição do futuro dos Alugueres de Automóveis! Um Mundo de Oportunidades: Quando se junta à Klass Wagen, não é apenas um colaborador; é um contribuinte valorizado para a nossa visão de transporte acessível e fiável para todos. Oferecemos um ambiente onde as suas ideias são ouvidas, o seu crescimento é estimulado e as suas ambições são apoiadas. Valores que nos Impulsionam: No cerne do nosso sucesso estão valores que orientam todos os aspetos do nosso negócio. A Integridade é a nossa bússola, garantindo que cada interação seja marcada por transparência e confiabilidade. A Ambição alimenta a nossa determinação para inovar continuamente e ultrapassar expectativas. O Profissionalismo é o nosso compromisso em entregar os mais altos padrões de serviço. A Camaradagem forma os laços fortes que nos unem como equipa. 15 Anos de Excelência: Com uma história rica que abrange mais de uma década, refinamos a nossa experiência e cultivamos uma reputação de serviço excecional e preços imbatíveis na Roménia, Hungria e Portugal.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Klass Wagen
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 07/10/2024
Data de expiração
  • 05/01/2025
Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

To join our finance and accounting team... job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating pay, and deducting taxes and......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Ensure all updates are accurately reflected in the portuguese version... excellent attention to detail and strong organizational skills... outros dados de posição how to apply: please submit your resume and a cover letter highlighting your relevant skills and experience to *****@*****......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... this position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the......

Technical Support Specialist
Cluster OSL

Without our team members, this would not be possible... ambitious to engage with other team members and share experiences... professional career progression and support throughout your career development... well organized, valuing excellent work ethic and acting with integrity in every situation......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to french speaking customers......

Human Resources Payroll Consultant (HRIS)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

You will collaborate with functional leads (both inside and outside of the company) to define and enforce continuous improvements for our clients... in a constantly changing world, where speed and agility are essential, we simplify and automate the operations of organizations... required skills and experience:......

Receptionist
InterContinental Hotel

Complete basic cashier and accounting tasks... maintain guest records and take reservations... we are seeking to employ the services of an experienced receptionist to be responsible for greeting clients and visitors to our office... a proactive approach to resolving issues that arise... duties and responsibilitiesgreet......

NURSE FOR SENIOR CARE IN GERMANY
Eugenia talent recruitment

About the jobtype of position: full-time position (in north germany) key languages: good command of english (conversational) portuguese speakers are welcome german proficiency is advantageous sector: healthcare/nursing about our client: our client operates welcoming senior living facilities in the peaceful......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Rainsteal oil and gas provide a varied and challenging career and are always keen to meet highly motivated and enthusiastic engineers, technicians and professionals at all levels... administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources......