ACCOUNT
Descrição da oferta de emprego
Full-time Localização.
Lisboa, Portugal Perfil pretendido.
Intermédio Dimensão da empresa.
1-10 empregados ACCOUNT A Happen - Creative Solutions, agência de comunicação e marketing, pretende recrutar um/uma Account para integrar a sua equipa.
Requisitos.
Licenciatura em Marketing, Publicidade ou Comunicação; Bons conhecimentos da língua portuguesa; Bons conhecimentos de informática; Facilidade de comunicação e de relacionamento interpessoal; Gosto pelo trabalho em equipa.
Os candidatos deverão também possuir as seguintes competências.
Forte perfil comercial; Orientação para resultados; Capacidade de comunicação e argumentação; Raciocínio lógico, imaginação e criatividade; Boa capacidade de organização; Conhecimento de inglês, falado e escrito; capacidade de trabalhar sob pressão e cumprir prazos apertados.
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 11/11/2024
- 09/02/2025
Missão: enquanto membro da equipa de key account managers, as suas principais funções incluem a gestão de contas de clientes, a construção de relações fortes ao longo do tempo e o desenvolvimento de estratégias de fidelização e retenção de clientes... mission : en tant que membre de l'équipe de key account......
Main responsibilities: generate qualified business opportunities through cold calls, emails, and strategic campaigns have qualification calls for understanding the prospect's needs and identify client's needs stay up to date with new products/services and campaign execution proactively seek new......
Contacting new and existing customers via telephone and email on a daily basis, identifying sales opportunities acquiring new advertisers within the small and medium business (smb) space consulting with clients to provide the best solution for their business goal and use existing client data to provide......
Provide account and application support to customers namely with regards to software functionality... keep records of customer interactions and transactions, recording details of inquiries, complaints, or comments, as well as actions taken... starting date: 08... your tasks: assist customers through......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
✅ as a customer support you will:• support of all customers’ requests in french by phone, chat and social media• support viewers with account and application issues, especially regarding software functionality and configurations• serve as the first point of contact for viewers and act as a vital brand......