SWEDISH SPEAKING ADMIN ASSISTANT
Descrição da oferta de emprego
Our projects span from small hydro, wind, and solar to waste-to-energy, water treatment, and energy storage solutions, including green Hydrogen and green Ammonia.
With offices in Canada, Portugal, Spain, Sweden and the United Kingdom, we are continuously expanding, along with our team.
Currently, we are recruiting for a highly motivated and experienced Swedish Speaking Admin Assistant to collaborate closely with senior management and executive staff.
PROFILE.
We are looking for a responsible Swedish Speaking Admin Assistant to perform a variety of administrative and clerical tasks to support the Administration team.
Duties include providing support to our managers and employees, assisting with daily office needs and our company’s general administrative activities.
If you’re a quick learner who can join a team and hit the ground running, we want to meet you! REQUIREMENTS.
Fluency in Swedish and English, both written and spoken Proven experience as an Administrative Assistant, Virtual Assistant or Office Admin Assistant Knowledge of office management systems and procedures Working knowledge of office equipment Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular) Excellent time management skills and the ability to prioritise work Attention to detail and problem solving skills Excellent written and verbal communication skills Strong organisational skills with the ability to multi-task High School degree or equivalent; additional qualification as an Administrative assistant or Secretary will be a plus Quick learner Ability to work independently as well as part of a team Complex problem-solving skills.
Highly motivated.
Reliable.
RESPONSIBILITIES.
Accurately enter and maintain data in various databases and spreadsheets.
Organise and maintain physical and digital files, ensuring confidentiality and compliance with company policies.
Manage office supplies, inventory, and equipment, ensuring that necessary items are well-stocked.
Submit and reconcile expense reports Provide general support to the Administration and Accounting team Coordinate travel arrangements and itineraries for staff WE OFFER.
Integration on a young, motivated team Multicultural and international working environment Competitive Salary according to proven experience Local discounts Possibility of development in a growing cutting-edge business
Detalhes da oferta
- Universal Portugal SGPS Lda
- Indeterminado
- 17/03/2025
- 15/06/2025
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para o setor premium, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento de luxo, para integrar uma marca que se distingue pela qualidade dos seus produtos e do seu atendimento, assim como pelas parcerias com......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para a loja atual do aeroporto de lisboa, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento premium, para integrar uma marca que se distingue em promover e valorizar a joalharia portuguesa, recuperando as técnicas......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para a loja atual do aeroporto de lisboa, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento premium, para integrar uma marca que se distingue em promover e valorizar a joalharia portuguesa, recuperando as técnicas......
Quem és tu: licenciatura/mestrado em marketing/publicidade/ gestão ou áreas relacionadas... se o teu perfil e objetivos profissionais se enquadram nesta oportunidade, não percas mais tempo e envia já a tua candidatura para *****@***** com o assunto “marketing assistant”......
Do que precisas? experiência prévia em marcas inseridas no setor premium (praticar um atendimento personalizado e de excelência deve ser algo que fazes de olhos fechados), ter igual disponibilidade para ser inserido/a na equipa do colombo, avenida da liberdade, vasco da gama ou amoreiras, assim como......
Estamos a recrutar um assistant team leader para se juntar à nossa equipa de liderança no setor imobiliário... identificação e seleção de talentos: conduzir processos de recrutamento e seleção para diferentes posições dentro do setor imobiliário... se tem paixão por encontrar e atrair talentos e deseja......
Estamos a recrutar um assistant marketing manager (m/f) na área de lisboa, para uma empresa líder de soluções inovadoras de qualidade de serviço (qos) e qualidade de experiência (qoe), dedicado a fornecedores de serviços de internet que procuram melhorar a experiência do cliente... com/formula-do-talento/job/l9w9v6v4......
Quem sabe se o teu futuro não começa aqui! não percas esta oportunidade de vista e envia-nos o teu cv... regime: part-time 30h/semana tens experiência profissional na área comercial e o atendimento personalizado é algo que fazes quase de olhos fechados? queres um trabalho que te dê tempo para outras......
Quem sabe se o teu futuro não começa aqui! não percas esta oportunidade de vista e envia-nos o teu cv... regime: part-time 30h/semana tens experiência profissional na área comercial e o atendimento personalizado é algo que fazes quase de olhos fechados? queres um trabalho que te dê tempo para outras......
This position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... do you link speak several language? are you fluent in german? do you have good knowledge of english? then you could be perfect for our bilingual roles! as a result of the incredible......