STRATEGIC PROJECT MANAGER CEO OFFICE
Descrição da oferta de emprego
- Efficiently manage the flow of incoming and outgoing goods, ensuring accuracy in stock levels.
- Develop and implement strategies for inventory optimization.
- Coordinate administrative activities related to the role, including product creation and order placement.
- Ensure order lifecycle control from creation to arrival at our warehouse (reception).
- Monitor and maintain inventory management systems.
- Control service levels and stock turnover.
- Ensure optimized purchases, avoiding stockouts and reducing turnover days.
- Collaborate with other teams to ensure stock integrity and meet operational needs.
QUALIFICATIONS.
- Bachelor's degree in Management, Engineering, or a related field.
- 1 to 3 years of experience in similar roles (Preferred).
- Analytical skills for interpreting stock data.
- Excellent communication and problem-solving skills.
- Experience in service level control.
- Experience in negotiating with suppliers.
- Fluency in English (mandatory).
OFFER.
- Opportunity to make a significant impact in the company and the life of consumers - Competitive salary based on demonstrated experience - Employee discounts, health insurance, gym membership and other benefits
Detalhes da oferta
- Zumub (Combinação Pura, Lda.)
- Indeterminado
- 30/08/2024
- 28/11/2024
We are looking for a project manager with the following requirements: requisitos do trabalho key skills and responsibilities:• english - c1;• candidates should be confident technical project managers with experience of the full software development lifecycle;• knowledge of agile methodology;• experience......
A buyme property, empresa em expansão e de excelência a celebrar 25 anos de sucesso no mercado imobiliário algarvio, com escritórios em vilamoura, quarteira, almancil e faro, seleciona para buyme prestige, projeto no mercado imobiliário de luxo: project manager... responsabilidades: gestão 360º do projeto......
Oferta de posição como spa manager procura-se spa manager para ser terapeuta e spa manager em boutique hotel de luxo na ilha de são miguel, açores, portugal... requisitos do trabalho requisitos: - experiência como spa manager - terapeuta com versatilidade em vários tipos de massagens (clássicas e exóticas)......
[qualifications and skills] degree in marketing or similar 3+ years’ experience in technology & services marketing including event and campaign management excellent project management skills proficiency with digital marketing working knowledge of gmail, googledocs and hubspot and other crm and marketing......
A empresa em questão, actua num mercado em desenvolvimento, sendo responsável pela gestão e construção de um pipeline forte que permita o cumprimento dos objectivos de vendas... principais tarefas a desenvolver no estágio: apoio na promoção e venda da empresa diretório de empresas 2024/25 employer......
Estamos a reforçar o departamento de vendas, com a função de sales manager (m/f/d): principais funções:• promover as unidades hoteleiras nos potenciais mercados nacionais e internacionais; • manutenção da carteira de clientes e angariação de potenciais novos clientes; • prospeção de mercado nacional......
We are hiring a reservations manager who will work in our customer service and accept reservations for clients... train new staff in reservation processes... normally working at the reception of our hotel in a customer-facing position... manage inventories for hotel rooms... computer skillsorganizationcommunication......
D2destás interessada/o? envie já o teu cv com a referência ''job business manager - coimbra'' ---------> *****@*****... procuramos pessoas que tenham muita ou pouca experiência profissional, o que importa é ter von-tade de aprender e não ter medo de desafios!a equipa prime da vodafone está a recrutar......
Desafio: atualmente, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury store manager para uma marca conceituada dentro do segmento de acessórios de luxo - óculos de sol... principais responsabilidades: -gerir o plano de atividade da loja; -alcançar os objetivos definidos, previamente, pela empresa; -capacidade......
Descrição da função:desenvolver e atualizar o cronograma do projeto usando a estrutura analítica do trabalho padrão da empresa, incluindo:• interface e coleta de informações de gerentes de pacotes de trabalho para criar o plano• assegurar que todos os requisitos e interfaces das partes interessadas estejam......