SSC TEAM LEADER ACCOUNTANT (M/F)
Descrição da oferta de emprego
This professional will be responsible for preparing financial analyses of accounting sub-ledger activity and managing and overseeing assigned portions of the general ledger.
Responsible for all the team and the process’s to ensuring critical controls are performed and effectively maintained.
• Procurement to Payment (P2P) o Assemble invoices to be completed for payment (approximately invoices/month).
o Be in contact with the departments to follow the purchasing process.
o Oversee the high-quality delivery of Accounts Payable, BTE (Business Travel Expenses), VAT Invoice Allocation, and New Business Payment Structure.
o A solid understanding of the core finance transactional process of Purchase to Pay.
o Staying updated with current and emerging trends in shared services and customer experience and formulating policies to support the implementation of new actions as a project manager.
o Manages service delivery and daily operations of the SSC, ensuring all standards are met and procedures followed.
o Establishes quality control mechanisms such as client surveys and periodic data quality assurance.
• Management o Stay up-to-date on the latest technologies and tools relevant to the shared service center.
o Evaluate and implement new technologies to improve efficiency and effectiveness.
o Supervise the development of its employees' skills (awareness/training, individual interviews, need for training).
o Supervise the activity of employees according to skills, workloads, and deadlines.
o Promote communication and dissemination of information within the service (information meeting/brief).
o Define the skills needs of its scope in line with the company's strategic orientations.
o Conduct interviews, assess direct employees, and implement appropriate recognition or disciplinary measures.
o Arbitrate team priorities according to the context and the company's priorities.
o Create a work environment conducive to the achievement of objectives.
o Consolidate and monitor the indicators of its scope.
QUALIFICATIONS.
The ideal candidate will have/ be.
• Degree Level.
Bachelor’s degree in accounting, finance, or a related field.
• Five years minimum of experience in the Shared Services Center, including three years of managerial experience with diverse teams in different countries.
• Knowledge Area.
Proficiency in ERP systems.
SAP and IFS (any other system is a plus).
• In-depth knowledge of core finance transactional processes - Order to Cash, Purchase to Pay, and GL & tax.
• In-depth knowledge of VAT accounting and other taxes.
• Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint).
• Fluent in English (both spoken and written), and French is a plus.
KEY SKILLS.
• Resilient • Team player spirit • Sense of responsibility • Sense of urgency Autonomous & Accurate • Proven leadership and people management skills • Strong accounting & tax knowledge & analytical skills • Time management • Able to coordinate a team • Initiate and manage improvement projects
Detalhes da oferta
- Voltalia
- Indeterminado
- 31/10/2024
- 29/01/2025
A buyme property, empresa em expansão e de excelência a celebrar 25 anos de sucesso no mercado imobiliário algarvio, com escritórios em vilamoura, quarteira e almancil, seleciona para quarteira: team leader... és um líder nato, tens talento para vendas, és goal oriented, mas não te sentes valorizado......
Esta é a agência ideal para fazê-lo! função:team leader equipas;recrutamento de consultores;angariação de imóveis;angariação de clientes compradores ter o seu próprio negócio sem grande investimento e com todo o apoio de uma marca líder mundialmente, é sem dúvida, um desafio superado......
Envie o seu currículo atualizado com a referência ''job team leader - coimbra'' para -----------> *****@***** voltar... as equipas prime da vodafone encontram-se em forte expansão, neste momento temos em aberto um processo de recrutamento para 1 team leader - coimbra... perfilboa capacidade de comunicaçãoforte......
Venha conhecer o nosso projeto em massamá, sintra! pretendemos reforçar a nossa equipa com o recrutamento de team leader... • o top 3 durante 6 anos... perfil• motivado• responsável• resiliente• capacidade de comunicação• capacidade de integração• proactivo• gosto por desafiosoferecemos• formação e acompanhamento......
Venha conhecer o nosso projeto em massamá, sintra! pretendemos reforçar a nossa equipa com o recrutamento de team leader... para que seja possível, temos para o apoiar uma equipa que lhe permitirá desenvolver o seu negócio e fazer parte do nosso sucesso... perfil• motivado• responsável• resiliente• capacidade......
Venha conhecer o nosso projeto em massamá, sintra! pretendemos reforçar a nossa equipa com o recrutamento de team leader... • o top 3 durante 6 anos... somos uma equipa ambiciosa que faz história há mais de 25 anos no mercado imobiliário... perfil• motivado• responsável• resiliente• capacidade de comunicação•......
Pt e preparem-se para ver o que significa ser parte da agência líder nacional... porque te queremos a ti e à tua equipa? na arcada glicínias, não apenas atingimos o topo — dominamos em todas as áreas de negócio... fornecemos formação e o suporte para que o teu grupo atinja novos patamares......
A tipy family nasceu no mercado imobiliário em 2000... no final de 2004, o ceo da marca, rui martins, fundou aquela que seria a primeira agência da marca century 21 em portugal... com um centro de negócios de 550 m2 no seixal, somos, pelo 2º ano consecutivo, a agência nº1 faturação ibérica......
Não percas esta oportunidade de te destacares no mercado imobiliário!arrisca! o sucesso está do outro lado do medo!!!a century21 m@npower valoriza a diversidade e incentiva candidaturas de pessoas de todas as origens e orientações... és um/a profissional apaixonado/a pelo mercado imobiliário, com experiência......
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