QUALITY PROCESS PERFORMANCE IMPROVEMENT (PPI) MANAGER JOB DETAILS | ALSTOM
Descrição da oferta de emprego
At Alstom, we understand transport networks and what moves people.
From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry.
Every day, more than colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars.
The Process Performance Improvement (PPI) manager is in charge of managing the Quality process efficiency and continuous improvement through the set-up and monitoring of performance tools, relevant analysis and action plan to support performance.
Your responsibilities.
Develop Quality Culture & Ri ght First Time A pproach Drive continuous improvement plans to analyze and reduce the costs of non quality (CONQ), non conformity (NCR), Safety issues and Demerit Ensure the coordination and deployment of continuous improvement tools (APSYS, Problem solving, Control plans, data analysis, REX) Train and coach people on the site on the tools of the Quality School (8D, QRQC, A3, Six Sigma) and support site problem solving culture Analyze performance indicators to identify key drivers and opportunities for improvement Lead continuous improvement projects/workshops Perform internal and external benchmarking Knowledge and experience.
Master degree (engineering or business school) and Six Sigma Black Belt certified with 10 years of experience in managing quality tools and problem-solving tools.
Strong knowledge of Power BI, Excel and PowerPoint is required.
Ability to manage teams in cross and multicultural relationships, you are customer oriented and like team working.
You are naturally data driven and got good communication skills.
English & French written and spoken is mandatory.
You don’t need to be a train enthusiast to thrive with us.
We guarantee that when you step onto one of our trains with your friends or family, you’ll be proud.
If you’re up for the challenge, we’d love to hear from you! Important to note As a global business, we’re an equal-opportunity employer that celebrates diversity across the 63 countries we operate in.
We’re committed to creating an inclusive workplace for everyone.
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 09/10/2024
- 07/01/2025
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Desafio: atualmente, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury store manager para uma marca conceituada dentro do segmento de acessórios de luxo - óculos de sol... principais responsabilidades: -gerir o plano de atividade da loja; -alcançar os objetivos definidos, previamente, pela empresa; -capacidade......
Requisitos do trabalho perfil pretendido dos candidatos: capacidade de relacionamento interpessoal licenciatura em marketing ou comunicação empresarial, apto para medida estágio ativar capacidade de comunicação para falar com diferentes públicos compreender as expectativas dos potenciais clientes resiliência......
A buyme property, empresa em expansão e de excelência a celebrar 25 anos de sucesso no mercado imobiliário algarvio, com escritórios em vilamoura, quarteira, almancil e faro, seleciona para buyme prestige, projeto no mercado imobiliário de luxo: project manager... responsabilidades: gestão 360º do projeto......
Estamos a reforçar o departamento de vendas, com a função de sales manager (m/f/d): principais funções:• promover as unidades hoteleiras nos potenciais mercados nacionais e internacionais; • manutenção da carteira de clientes e angariação de potenciais novos clientes; • prospeção de mercado nacional......
Cv's not submitted in english will not be considered... as a marketing manager, you will be responsible for managing activities to build awareness and demand generation and for coordinating a wide range of marketing activities: events, database marketing, digital marketing activities......
We are hiring a reservations manager who will work in our customer service and accept reservations for clients... monitor billing arrangements... manage inventories for hotel rooms... computer skillsorganizationcommunication skillsmultitaskstrong leadership skillspositive mentalitygood teamwork skills......
Venha fazer parte dessa equipa de sucesso! requisitos do trabalho • experiência profissional mínima de 8 anos em implementações e suporte sap (target +10) · conhecimento e experiência mínima de 5 anos no módulo de sap mm ou sd (target +7) · conhecimento em s/4hana;• experiência em implementações complexas......
Obs: candidato deve estar em portugal... venha fazer parte dessa equipa de sucesso! requisitos do trabalho requisitos:• licenciatura em informática ou similar, fator preferencial;• pelo menos 3 anos de experiência em testes manuais;• conhecimentos sólidos de testes manuais;• deve incluir capacidade de......