PUBLIC AREA HOUSEKEEPER
Descrição da oferta de emprego
POSITION SUMMARYClean public and employee restrooms and showers.
Clean glass in public and employee areas.
Clean floor surfaces in public or employee space using designated chemicals, supplies, and equipment.
Dust surfaces in assigned area.
Empty trash containers, ashtrays, and ash urns in public areas into proper containers.
Inspect condition of furniture for tears, rips, and stains and report damages.
Clean and maintain lights.
Post caution signs to limit traffic when necessary.
Contact other departments directly for urgent repairs.
Respond promptly to requests from guests and other departments.
Identify and report preventative or other maintenance issues in public areas or guest rooms.
ollow all company and safety and security policies and procedures; report any maintenance problems, safety hazards, accidents, or injuries; complete safety training and certifications; properly store flammable materials.
Ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information.
Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests' service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation.
Speak with others using clear and professional language.
Support team to reach common goals.
Ensure adherence to quality expectations and standards.
Move, lift, carry, and place objects weighing less than or equal to 55 pounds without assistance and in excess of 55 pounds with assistance.
Ability to push and pull work-related machinery over sloping and uneven surfaces.
Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping.
Visually inspect tools, equipment, or machines (e.
., to identify defects).
Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination.
Move through narrow, confined, or elevated spaces.
Move up and down a ladder.
Stand, sit, kneel, or walk for an extended period across an entire work shift.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
REFERRED QUALIFICATION Education.
No high school diploma or G.
.
.
equivalent.
Related Work Experience.
No related work experience.
Supervisory Experience.
No supervisory experience.
License or Certification.
NoneMarriott International is an equal opportunity employer.
We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture.
We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.
At Westin, we are committed to empowering guests to regain control and enhance their well-being when they need it most while traveling, ensuring they can be the best version of themselves.
To achieve the brand mission of becoming the preeminent wellness brand in hospitality, we need passionate and engaged associates to bring the brand's unique programming to life.
We want our associates to embrace their own well-being practices both on and off property.
You are the ideal Westin candidate if you are passionate; you are active and take pride in how you maintain your well-being; you are optimistic; you are adventurous.
Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing globalteam, and become the best version of you.
Detalhes da oferta
- Marriott International
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 08/12/2024
- 08/03/2025
Focados no cliente, com soluções à medida para particulares e empresas, damos prioridade ao seu bem-estar financeiro, e fornecemos soluções personalizadas que atendem às necessidades dos objetivos de cada cliente... responsabilidades: prospeção e angariação de clientes e parceiros; gestão e acompanhamento......
Oferece-se: - remuneração adequada às exigências da função; - boas condições de trabalho... requisitos do trabalho perfil: - licenciatura em economia/gestão/finanças ou área similar; - experiência em funções similares obrigatória; - competências em economia, finanças e contabilidade; - domínio de excel......
Principais funções: apoio na definição estratégica e dos objetivos comerciais da empresa; gestão de clientes e parcerias; prospeção de novas oportunidades de negócio, mercados e novos clientes; definição, gestão e negociação com clientes ou outros parceiros; identificação de novas oportunidades de negócio......
O seu perfil: pelo menos 2 anos de experiência em reparação de gasodomésticos (obrigatório); licença de técnico de gás (obrigatório); carta de condução e disponibilidade para deslocações dentro do distrito de lisboa (obrigatório); 12º ano de escolaridade; conhecimentos na área das instalações elétricas......
Requisitos: experiência na área bancária... conhecimento de idiomas (valorizado)... esta é uma oportunidade única para combinar a sua experiência bancária com o setor imobiliário, beneficiando da nossa reputação estabelecida e da nossa vasta rede de clientes e parceiros... fortes habilidades de comunicação......
Oferecemos: formação inicial e contínua; acompanhamento contínuo realizado pelo gestor de equipa; estrutura de apoio ao negócio: gestão processual + intermediação de crédito + marketing; comissões atrativas... funções: identificação e atração de contactos (proprietários e compradores); agendamento......
A multinacional americana herbalife tem aberto recrutamento para novos distribuidores independentes , com início imediato partime ou full-time trabalho remotoflexibilidade horários compatível com outra atividade sem investimentos plano de carreira motivador formação grátis na área da nutrição requisitos......
Garantir o cumprimento de objetivos de vendas e margens definidas... descrição da vaga:estamos à procura de um key account manager experiente para se juntar à nossa equipa! se tens paixão por vendas, uma visão estratégica para o mercado de retalho e és orientado a resultados, esta oportunidade é para......
O perfil que procuramos: espírito empreendedor motivado para o sucesso; gosto por trabalhar em equipa; responsabilidade e profissionalismo; proatividade e dinamismo; criatividade; boa apresentação... o que oferecemos: formação única e diferenciadora; acompanhamento com um serviço único de professional......
Oferecemos: formação inicial e contínua; acompanhamento realizado pela direção comercial; estrutura de apoio ao negócio: gestão processual + intermediação de crédito + marketing + reportagem fotográfica; + 50 empreendimentos em exclusivo em carteira; comissionamento atrativo......