PROGRAMME PROCUREMENT LEADER
Descrição da oferta de emprego
rogramme (Project) Procurement Leader Location.
Any country in Europe where there is a GKN Automotive site (France, Germany, Hungary, Italy, Portugal, Spain, United Kingdom) Working state.
Hybrid - flexible Application Closing date.
Friday 10 th January “This is an exciting and highly visible role within our business as we are a key member of multiple cross-functional teams to acquire new business, develop products, and industrialize them on time, at cost and at the right quality.
We need a confident and proactive individual to take full ownership of the external bill of material of the programme supported by the different Procurement experts.
This is a great career step to allow a move later into broader areas of our procurement function”.
Marc, Hiring Manager Role Purpose.
The Programme Procurement Leader (PPL) owns and coordinates all procurement activities related to new business acquisition (C0), achieving cost competitiveness, guaranteeing the implementation of the commodity sourcing strategies, developing and providing estimated costs and risk assessments for direct materials and having full ownership of the procurement cost estimations, supplier selection assumptions and risk associated of the complete BOM of a programme during multiple RFI/RFQ iterations until winning the business.
After customer award, our PPL owns the Programme BOM and coordinates all procurement activities related to new programmes, guaranteeing the implementation of the commodity sourcing strategies, and the achievement of quality, cost and delivery (QCD) targets to secure flawless launch execution.
Key role responsibilities Continuous Improvement Analyze costs and budgets to help track budgets and support cost control Investigate incidents with suppliers or supplies and recommend actions Support stakeholder engagement by arranging actions, meetings, and events Ensure project compliance with the organization's wider program and/or portfolio management decision-making structures and processes Deliver small project workstreams, carrying out specified project activities within defined time and quality parameters and ensuring adherence to the prescribed project management methodology To be a success in this role you will need several years’ experience in a procurement position, within a global organisation, with relevant examples related to the role responsibilities above.
Is it time to Accelerate the future? If you need any adjustments made to support your application or interview process, for example, if you require information in different formats, then we have a process in place to support you – please feel free to get in touch with us at #LI-HYBRID
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 20/12/2024
- 20/03/2025
Requisitos do trabalho quais serão as tuas funções? procurement: desenvolver e implementar estratégias de procurement que optimizem a eficiência e reduzam os custos (para um consumo consciente e sustentável), sem comprometer a qualidade dos produtos e serviços... apoio nos processos administrativos......
Esta é a agência ideal para fazê-lo! função:team leader equipas;recrutamento de consultores;angariação de imóveis;angariação de clientes compradores ter o seu próprio negócio sem grande investimento e com todo o apoio de uma marca líder mundialmente, é sem dúvida, um desafio superado......
Envie o seu currículo atualizado com a referência ''job team leader - coimbra'' para -----------> *****@***** voltar... as equipas prime da vodafone encontram-se em forte expansão, neste momento temos em aberto um processo de recrutamento para 1 team leader - coimbra... perfilboa capacidade de comunicaçãoforte......
A buyme property, empresa em expansão e de excelência a celebrar 25 anos de sucesso no mercado imobiliário algarvio, com escritórios em vilamoura, quarteira e almancil, seleciona para quarteira: team leader... és um líder nato, tens talento para vendas, és goal oriented, mas não te sentes valorizado......
Estamos a recrutar um assistant team leader para se juntar à nossa equipa de liderança no setor imobiliário... se tem paixão por encontrar e atrair talentos e deseja desenvolver a sua carreira em liderança de equipas, esta é a oportunidade ideal! principais responsabilidades: apoio na gestão da equipa......
Venha conhecer o nosso projeto em massamá, sintra! pretendemos reforçar a nossa equipa com o recrutamento de team leader... perfil• motivado• responsável• resiliente• capacidade de comunicação• capacidade de integração• proactivo• gosto por desafiosoferecemos• formação e acompanhamento contínuo• bom......
Venha conhecer o nosso projeto em massamá, sintra! pretendemos reforçar a nossa equipa com o recrutamento de team leader... perfil• motivado• responsável• resiliente• capacidade de comunicação• capacidade de integração• proactivo• gosto por desafiosoferecemos• formação e acompanhamento contínuo• bom......
Reconhecimento coletivo: na arcada, toda a equipa é premiada pelos resultados, e cada vitória é celebrada em conjunto... estamos à procura de equipas dinâmicas e ambiciosas que queiram crescer connosco... se tens uma equipa dedicada e com vontade de alcançar o próximo nível, este é o lugar certo......
Requisitos do trabalho função: - análise e prospecção de mercado; - mediação entre proprietários e potenciais compradores; - concretização de negócio; - acompanhamento a clientes; perfil: - proatividade; - capacidade de comunicação; - capacidade de planeamento e análise; - espírito empreendedor......
Capacidade de planeamento e organização... envia-nos o teu cv e abre a porta ao teu futuro... o que oferecemos: - valor base com um sistema de comissionamento competitivo - formação contínua para te manteres à frente no mercado - plano de carreira com oportunidades de crescimento - ambiente de trabalho......