PERSONAL ASSISTANT
Descrição da oferta de emprego
Our goal is to help our candidates and consultants to take a step forward in their careers through projects that meet their needs and expectations.
In this project you’ll contact with the European stock market area and will be able to work for a leading global trading platform that knows the importance of surveillance issues.
Despite its development center being located in Porto and all administrative support in Lisbon, you will be part of a multicultural team that is spread across several European cities.
We are looking for a Personal Assistant to work in a project in Porto (hybrid model).
Core skills.
- Strong desire to build a career as an Personal Assistant; - Fluent in Portuguese, English and French (spoken and written) with excellent communication and writing skills; - Demonstrated ability to perform well and meet deadlines in a fast-paced and results driven environment; - Strong organizational skills with ability to perform and prioritize multiple tasks; - Experience in working with international teams is an advantage; - Strong proficiency in MS Outlook, MS Teams, Word, Excel and PowerPoint; - Excellent attention to detail; - Strong interpersonal skills and ability to build relationship with stakeholders including staff, board members and external partners; - Ability to conduct research and present data in a succinct and well-written manner; - Ability to work independently; - Proven ability to handle confidential information with discretion.
Key accountability.
- Managing and optimizing the Head of CSDs' agenda, including coordination with multiple stakeholders to schedule internal and external meetings; - Making travel arrangements and arranging detailed travel itineraries including accommodation, agendas and documentation; - Completing expense reports and handling procurement and payment issues; - Providing assistance in other areas as requested by the Head of CSDs, including support during internal meetings or client events, and support to other members of the management team, depending on time available.
We offer - Integration in a dynamic, experienced and friendly team; - Technical, behavioral and linguistics training opportunities; - Career development.
If this project fits your career expectations, submit your application through our website here.
You can also explore our content about the job market here.
Detalhes da oferta
- Dellent
- Indeterminado
- 20/09/2024
- 19/12/2024
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para o setor premium, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento de luxo, para integrar uma marca que se distingue pela qualidade dos seus produtos e do seu atendimento, assim como pelas parcerias com......
En tant qu'assistant(e) administratif(ve) francophone, vous serez responsable de la gestion des propositions d'adhésion aux assurances, de l'assurance du paiement des prestations de santé complémentaires, de la gestion du service client et du service téléphonique avec les clients......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para a loja atual do aeroporto de lisboa, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento premium, para integrar uma marca que se distingue em promover e valorizar a joalharia portuguesa, recuperando as técnicas......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para a loja atual do aeroporto de lisboa, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento premium, para integrar uma marca que se distingue em promover e valorizar a joalharia portuguesa, recuperando as técnicas......
Quem és tu: licenciatura/mestrado em marketing/publicidade/ gestão ou áreas relacionadas... como será o teu dia-a-dia: criar, implementar e otimizar campanhas de marketing online e offline para promover os imóveis e serviços do grupo; gerir as redes sociais das marcas buyme; atualização e otimização......
Do que precisas? experiência prévia em marcas inseridas no setor premium (praticar um atendimento personalizado e de excelência deve ser algo que fazes de olhos fechados), ter igual disponibilidade para ser inserido/a na equipa do colombo, avenida da liberdade, vasco da gama ou amoreiras, assim como......
Regime: part-time 30h/semana tens experiência profissional na área comercial e o atendimento personalizado é algo que fazes quase de olhos fechados? queres um trabalho que te dê tempo para outras coisas importantes na tua semana mas garantindo aquele rendimento €xtra ao final do mês? não percas esta......
Quem sabe se o teu futuro não começa aqui! não percas esta oportunidade de vista e envia-nos o teu cv... regime: part-time 30h/semana tens experiência profissional na área comercial e o atendimento personalizado é algo que fazes quase de olhos fechados? queres um trabalho que te dê tempo para outras......
• disponibilidade para part-time ou full-time e fim-de-semana... pt/shoppers/ouenvie cv com foto, número de telemóvel para o email: *****@***** #shopper #emprego #feelgo #supermercado #delivery #compras #lisboa #sintra... • emissão de recibos verdes • residência em lisboa... requisitos do trabalho procuramos......
Oferecemos: na collection, investimos no sucesso dos nossos consultores imobiliários, e oferecemos: - formação abrangente sobre o mercado imobiliário e atividades do consultor; - material de apoio para início das atividades, incluindo 250 cartões personalizados, 500 flyers e 6 placas personalizadas;......