Ir à oferta completa

PAYROLL SPECIALIST (M/F/D)

Descrição da oferta de emprego

A empresa onde vai trabalhar Multinacional a expandir as suas atividades.
A sua nova função Processar a folha de pagamento de forma precisa e pontual.
Manter registos precisos de todas as transações de folha de pagamento.
Calcular e deduzir impostos e outras deduções obrigatórias.
Gerir benefícios dos colaboradores, como férias, licenças médicas e outros.
Responder a consultas dos colaboradores sobre questões de folha de pagamento.
Garantir a conformidade com todas as leis e regulamentos laborais.
Colaborar com o departamento de Recursos Humanos e Finanças para resolver discrepâncias.
Preparar relatórios de folha de pagamento e análises conforme necessário.
O que necessita para ser bem-sucedido Experiência profissional (2 anos mínimo); Experiência com processamento internacional; Bons conhecimentos de Excel; Conhecimentos SAP; Conhecimentos conhecimentos de inglês; Forte sentido de responsabilidade, rigor e qualidade de trabalho; Capacidade de trabalhar sob pressão e em equipa; Conhecimento legislação laboral e fiscal.
O que a empresa lhe pode oferecer Próximo passo Caso tenha interesse nesta oportunidade, envie-nos o seu CV atualizado.
Se procura outro tipo de desafio profissional, contacte-nos para falar sobre outras oportunidades de carreira, sempre de forma totalmente confidencial.
#LI-DNI # - Bruna Fernandes
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Hays
Localidade
  • Em todo Portugal
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 08/11/2024
Data de expiração
  • 06/02/2025
Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating pay, and deducting taxes and other withholdings ensure compliance with......

Human Resources Payroll Consultant (HRIS)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Human resources payroll consultant (hris) location: carnaxide, lisbon, portugal , allocation: full time min... roles and responsibilities: process payroll for customers; deliver human resources management activities (hris), from on-boarding to off-boarding, including all legal requirements; setup and......

Consultor de Payroll e Recursos Humanos
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Consultor de payroll e recursos humanoslocalização: carnaxide, lisbon, portugal , alocação: full time min... damos resposta a empresas b2b, em setores como a indústria, serviços financeiros e insurtech, suportando kyc, aml e sinistros, automatizando qualquer fluxo de trabalho manual, trabalhoso e baseado......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Collaborate with the quality assurance team to implement feedback and improve translation processes... ensure all updates are accurately reflected in the portuguese version... adapt surveys and questionnaires for portuguese-speaking audiences, ensuring cultural relevance and clarity......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for......

Technical Support Specialist
Cluster OSL

Without our team members, this would not be possible... about your role provide exceptional technical support by handling inbound queries about the product, hardware or software issues, provide troubleshooting methods to customers and manage repair request, aligning with the repair network......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to french speaking customers... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how......

SAP Payroll / ECP
Newin

Team management modelo de trabalho híbrido... o que valorizamos? certificações em s/4hana nos módulos financeiros... nível alto de inglês... o que procuramos? conhecimento e experiência mínima de 4 anos nos módulos de sap rmca, com conhecimentos em: carregamento de dados mestre e manutenção de dados......

Consultor de Payroll e Recursos Humanos (HRIS)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Função e responsabilidades: processamento salarial para clientes; executar as atividades de gestão de recursos humanos (hris), desde o onboarding ao offboarding, incluindo todos os requisitos legais; configurar e desenvolver processos, políticas e ferramentas de rh de acordo com as necessidades do negócio......