LINE SUPPLY CHAIN MANAGER JOB DETAILS | ALSTOM
Descrição da oferta de emprego
At Alstom, we understand transport networks and what moves people.
From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry.
Every day, more than colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars.
Main responsibilities.
Ensure that employees operate in an environment that complies with company Health, Safety and Environmental policies.
Know and follow all safety, environmental and emergency procedures Actively participate in all aspects of safety including reporting of near misses and meetings Ensure implementation of all standard processes & golden rules in compliance with Logistic Handbook Ensure optimization of packaging, and physical flow according to Lean Manufacturing and QCDE (Quality Cost Delivery Environment Health & Safety) principles Ensure key users are in place to support critical processes and users (training, data corrections, system Key Performance Indicators (KPI)) Ensure the ERP solution (Enterprise Resource Planning solution) is implemented, correctly used and guarantee the master data quality Monitor and report Key Performance Indicators (inventory accuracy, cycle counting performance) Ensure the deployment of APSYS (Alstom Transport Production System) roadmap by each Team Manage Jobs & Skills, Training & Qualification, Workforce, Staffing & organization, World Class Manufacturing network Monitor and report Key Performance Indicators and continuous improvement activity for logistics Ensure alignment between physical and system flows.
no physical movement without system update You don’t need to be a train enthusiast to thrive with us.
We guarantee that when you step onto one of our trains with your friends or family, you’ll be proud.
If you’re up for the challenge, we’d love to hear from you! Important to note As a global business, we’re an equal-opportunity employer that celebrates diversity across the 63 countries we operate in.
We’re committed to creating an inclusive workplace for everyone.
Job Type:Experienced
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 22/11/2024
- 20/02/2025
Oferta de posição como spa manager procura-se spa manager para ser terapeuta e spa manager em boutique hotel de luxo na ilha de são miguel, açores, portugal... requisitos do trabalho requisitos: - experiência como spa manager - terapeuta com versatilidade em vários tipos de massagens (clássicas e exóticas)......
D2destás interessada/o? envie já o teu cv com a referência ''job business manager - coimbra'' ---------> *****@*****... procuramos pessoas que tenham muita ou pouca experiência profissional, o que importa é ter von-tade de aprender e não ter medo de desafios!a equipa prime da vodafone está a recrutar......
Desafio: atualmente, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury store manager para uma marca conceituada dentro do segmento de acessórios de luxo - óculos de sol... principais responsabilidades: -gerir o plano de atividade da loja; -alcançar os objetivos definidos, previamente, pela empresa; -capacidade......
Apoio na criação de conteúdos para o site em wordpress e redes sociais (linkedin, facebook e instagram)... a empresa em questão, actua num mercado em desenvolvimento, sendo responsável pela gestão e construção de um pipeline forte que permita o cumprimento dos objectivos de vendas......
A buyme property, empresa em expansão e de excelência a celebrar 25 anos de sucesso no mercado imobiliário algarvio, com escritórios em vilamoura, quarteira, almancil e faro, seleciona para buyme prestige, projeto no mercado imobiliário de luxo: project manager... responsabilidades: gestão 360º do projeto......
Estamos a reforçar o departamento de vendas, com a função de sales manager (m/f/d): principais funções:• promover as unidades hoteleiras nos potenciais mercados nacionais e internacionais; • manutenção da carteira de clientes e angariação de potenciais novos clientes; • prospeção de mercado nacional......
You will also track leads and opportunities and report on results... [qualifications and skills] degree in marketing or similar 3+ years’ experience in technology & services marketing including event and campaign management excellent project management skills proficiency with digital marketing working......
We are hiring a reservations manager who will work in our customer service and accept reservations for clients... train new staff in reservation processes... homeworksupervise reservation staff in their duties... normally working at the reception of our hotel in a customer-facing position......
Outros dados de posição o que valorizamos: • certificações em s/4hana;• experiência com implementações multi-geografia (com gestão de equipas offshore);• nível alto espanhol;• duração: contrato 12 meses (renováveis);• trabalho híbrido em lisboa... venha fazer parte dessa equipa de sucesso! requisitos......
Saber trabalhar em equipa... requisitos do trabalho - línguas português e espanhol... estruturar, analisar e trabalhar com grandes volumes de informação... nós como empresa disponibilizamos a carteira de clientes já organizada através do nosso centro de atendimento que é responsável por fazer o convite......