Ir à oferta completa

HUMAN RESOURCES OFFICER (M/F)

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

A vaga de Human Resources Officer (M/F) na zona de Oeiras que estás à procura, está aqui! No teu dia-a-dia contribuirás para a promoção da área de Recursos Humanos em uma prestigiada empresa, onde irás garantir a resposta às necessidades dos trabalhadores tendo foco na qualidade do serviço prestado para a satisfação dos mesmos.
Irás ainda, de uma forma geral, prestar todo o suporte necessário à área dos RH da empresa.
As tuas principais tarefas nesta função passarão por.
- Garantir a atualização dos mapas de férias, absentismo e de formação dos colaboradores; - Atualização física e digital das fichas internas (de dados) dos colaboradores; - Arquivo físico e digital das fichas dos ex-colaboradores; - Programar as ações de formação e a inscrição dos colaboradores nas mesmas e, posterior avaliação destas ações; - Apoiar nos processos de renovações contratuais; - Atualização do Organograma da empresa; - Realizar o processo administrativo inerente às novas admissões; - Gestão dos acessos ao parqueamento da empresa; - Gestão dos Seguros de Saúde dos colaboradores (comunicações de.
inclusão, exclusões e possíveis reclamações); - Agendamento de exames médicos; - Divulgação dos benefícios da empresa aos colaboradores, através dos canais internos adequados; - Gestão dos parceiros e fornecedores; - Apoiar no cálculo e na atualização dos indicadores de RH (mensal e anual); - Gestão das sugestões dos colaboradores relacionados com os serviços (ex..
limpeza); - Gestão da correspondência a colaboradores; - Apoiar no tratamento de dados sobre estudos do clima organizacional; - Colaboração na realização do processamento salarial.
Partilho agora os requisitos que procuramos em ti.
- Fluente na língua inglesa; - Habilitações ao nível do 12ºano ou Licenciatura (GRH ou outras áreas similares); - Experiência anterior de 1 a 2 anos em funções semelhantes e/ou na área administrativa de RH; - Experiência em coordenação de facilitys; - Bons conhecimentos em Payroll; - Boa capacidade de manuseamento de ferramentas informáticas (na ótica do utilizador); - Disponibilidade total e imediata será valorizada.
A nossa oferta.
- Contrato de trabalho em regime outsourcing com a Adecco; - Condições remuneratórias atrativas e de acordo com as funções; - Vários benefícios como por exemplo, o dia do teu aniversário; - Localização.
Grande Lisboa.
Envia já a tua candidatura estamos à tua espera!
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Adecco Recursos Humanos
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 26/10/2024
Data de expiração
  • 24/01/2025
Human Resources Payroll Consultant (HRIS)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Human resources payroll consultant (hris) location: carnaxide, lisbon, portugal , allocation: full time min... experience: 2 years what do we need? unik’s operations team is looking for a highly motivated individual who is passionate about our mission and is skilled in human resources management, payroll......

Chief Relationship Officer - francês - lisbonne (h/f)
Winid portugal

Compétences : orienté client : développer des relations solides avec les clients et partenaires... entreprise et environnement de travail winid révolutionne les règles du jeu en plaçant la quête de talents au cœur de son modèle d'affaires... o nosso cliente é um parceiro estratégico para empreendedores......

Consultor Imobiliário MF - Porto
ERA Arca d´Água | ERA S. João

A era arca d´água / s... joão procura o reforço das suas equipas através de pessoas ambiciosas e determinadas que procurem a integração numa equipa de elevado rendimento... queres fazer parte da vizinhança? função prospeção, angariação, promoção e venda de imóveis análise de mercado e elaboração do......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Contact Center Operator German and English (m\f)
Eurofirms

Eurofirms is a human resources company where people are the center of everything... our commitment and involvement, together with constant technological innovation, has allowed us to position ourselves as one of the leading national human resources companies... we are recruiting a call center operator......

Internship Sales & Administration Support English/ french
Eurofirms

Eurofirms is a human resources company where people are the center of everything... our commitment and involvement, together with constant technological innovation, has allowed us to position ourselves as one of the leading national human resources companies for an important company in the automobile......

Sda with dutch & english (attractive bonus)
Fujitsu technology solutions, lda.

Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......

Sda with german & english (attractive bonus)
Fujitsu technology solutions, lda.

Requisitos do trabalho mandatory proficiency in english and german strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......

CRO Learning trainer
Minor hotels portugal

Canteen- free gym for 2 hours if you are the person we are looking for, send us your application with the indication of to *****@*****!... provide positive feedback and areas for improvement to those agents with good performance... what we offer- casual dress code... multicultural environment......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

The selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for understanding, use decision-support tools and resources to appropriately provide resolution to the......