HR ASSISTANT & OFFICE MANAGER
Descrição da oferta de emprego
Manage administrative onboarding tasks, such as onboarding communications, benefits enrollment, and health and safety management.
- Employee Recognition.
Coordinate special occasions by ordering cakes, flowers, books, and tickets for employee birthdays and milestones - Organize and support corporate events to foster a cohesive and engaging company culture.
Office Manager Tasks - Oversee daily office routines—order catering for meals, manage snack and drink supplies, and coordinate with maintenance and cleaning vendors to maintain a welcoming and functional office environment.
- Health, Safety & Compliance.
Ensure compliance with workplace health, safety, and hygiene guidelines and stay informed of legal standards to prevent occupational risks.
- Travel Coordination - Arrange travel and accommodations for staff in coordination with a travel agent, ensuring smooth logistics for business trips.
- Scheduling & Office Attendance.
Manage office access cards, and monitor attendance.
Provide monthly reports on in-office versus remote work patterns through detailed tables and graphics.
What We’re Looking For Clear and Empathetic Communication.
We need someone with excellent communication skills, both in Portuguese and English, capable of interacting with various stakeholders and managing requests diplomatically and clearly.
Conflict Resolution Skills.
The ideal candidate knows how to manage conflicts constructively, maintain a positive organizational atmosphere, and facilitate collaboration between teams.
Organization and Time Management.
As our Office Manager, you will need advanced organizational skills, with the ability to prioritize tasks and keep office operations running smoothly.
Adaptability and Proactiveness.
We’re seeking someone dynamic who can adapt to changes and anticipate office needs, constantly looking for ways to improve processes.
Detalhes da oferta
- Anónima
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 31/10/2024
- 29/01/2025
Oferta de posição como spa manager procura-se spa manager para ser terapeuta e spa manager em boutique hotel de luxo na ilha de são miguel, açores, portugal... requisitos do trabalho requisitos: - experiência como spa manager - terapeuta com versatilidade em vários tipos de massagens (clássicas e exóticas)......
Profile and skills we look for: - advanced proficiency in microsoft office (word, excel, powerpoint);- knowledge of industry specific software is a bonus;- facilitate and lead a collaborative environment, ensuring subject matter experts can work outside the box; engage people, helping them solve their......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para o setor premium, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento de luxo, para integrar uma marca que se distingue pela qualidade dos seus produtos e do seu atendimento, assim como pelas parcerias com......
Le candidat idéal aura de 1 à 2 ans d'expérience préalable dans des emplois administratifs, un excellent niveau de français natif et de préférence une expérience dans le secteur de l'assurance... en tant qu'assistant(e) administratif(ve) francophone, vous serez responsable de la gestion des propositions......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para a loja atual do aeroporto de lisboa, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento premium, para integrar uma marca que se distingue em promover e valorizar a joalharia portuguesa, recuperando as técnicas......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para a loja atual do aeroporto de lisboa, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento premium, para integrar uma marca que se distingue em promover e valorizar a joalharia portuguesa, recuperando as técnicas......
Apoio na criação de conteúdos para o site em wordpress e redes sociais (linkedin, facebook e instagram)... a empresa em questão, actua num mercado em desenvolvimento, sendo responsável pela gestão e construção de um pipeline forte que permita o cumprimento dos objectivos de vendas......
A buyme property, empresa em expansão e de excelência a celebrar 25 anos de sucesso no mercado imobiliário algarvio, com escritórios em vilamoura, quarteira, almancil e faro, seleciona para buyme prestige, projeto no mercado imobiliário de luxo: project manager... responsabilidades: gestão 360º do projeto......
Estamos a reforçar o departamento de vendas, com a função de sales manager (m/f/d): principais funções:• promover as unidades hoteleiras nos potenciais mercados nacionais e internacionais; • manutenção da carteira de clientes e angariação de potenciais novos clientes; • prospeção de mercado nacional......
You will also track leads and opportunities and report on results... [qualifications and skills] degree in marketing or similar 3+ years’ experience in technology & services marketing including event and campaign management excellent project management skills proficiency with digital marketing working......