HOUSEKEEPING MANAGER
Descrição da oferta de emprego
We are currently seeking a dedicated and dynamic Housekeeping Manager to lead our housekeeping team and ensure the seamless operation of the department at the Novotel Lisboa.
Job Description What will your key responsibilities be? Supervise and support the entire housekeeping team on a day-to-day basis.
Inspire and drive productivity, motivation, and development among all Housekeeping Team Members.
Maintain high standards of cleanliness and productivity in alignment with company guidelines.
Organize and allocate room assignments for team members on shift.
Ensure compliance with chemical safety and Occupational Health & Safety standards.
Monitor labor costs and productivity in relation to occupancy levels, while conducting daily inspections to uphold cleanliness standards.
Qualifications Detail-oriented with prior leadership experience in housekeeping.
Possess excellent communication, interpersonal, and time management skills, complemented by a friendly and outgoing personality.
A quick thinker, able to adapt and resolve issues to ensure smooth operations.
Demonstrate exceptional grooming and presentation skills.
A proactive leader and team player, willing to be hands-on to help the team succeed.
Proficient in both Portuguese and English.
A background in hospitality is a plus.
Additional Information What we offer.
Be part of an international company Work for a leader brand as Accor present in 110 countries Development and career opportunities Benefits according to the role such as Health Insurance and Bonus Accor discounts card Your development.
What's more, Accor offers you training in all the hotel jobs throughout your career and infinite possibilities for career development across multiple establishments and brands within the group's hotels.
Our commitment to Diversity & Inclusion.
We are an inclusive company, and our ambition is to attract, recruit and promote diverse talent.
Why work for Accor? We are far more than a worldwide leader.
We welcome you as you are, and you can find a job and brand that matches your personality.
We support you to grow and learn every day, making sure that work brings purpose to your life, so that during your journey with us, you can continue to explore Accor’s limitless possibilities.
By joining Accor, every chapter of your story is yours to write and together we can imagine tomorrow's hospitality.
Discover the life that awaits you at Accor, visit https://careers.
ccor.
om/
Detalhes da oferta
- Accor
- 18/11/2024
- 16/02/2025
Oferta de posição como spa manager procura-se spa manager para ser terapeuta e spa manager em boutique hotel de luxo na ilha de são miguel, açores, portugal... requisitos do trabalho requisitos: - experiência como spa manager - terapeuta com versatilidade em vários tipos de massagens (clássicas e exóticas)......
Perfil do candidato:- experiência comprovada como key account manager na área do retalho e distribuição... descrição da vaga:estamos à procura de um key account manager experiente para se juntar à nossa equipa! se tens paixão por vendas, uma visão estratégica para o mercado de retalho e és orientado......
Apoio na criação de conteúdos para o site em wordpress e redes sociais (linkedin, facebook e instagram)... requisitos do trabalho perfil pretendido dos candidatos: capacidade de relacionamento interpessoal licenciatura em marketing ou comunicação empresarial, apto para medida estágio ativar capacidade......
A buyme property, empresa em expansão e de excelência a celebrar 25 anos de sucesso no mercado imobiliário algarvio, com escritórios em vilamoura, quarteira, almancil e faro, seleciona para buyme prestige, projeto no mercado imobiliário de luxo: project manager... responsabilidades: gestão 360º do projeto......
Estamos a reforçar o departamento de vendas, com a função de sales manager (m/f/d): principais funções:• promover as unidades hoteleiras nos potenciais mercados nacionais e internacionais; • manutenção da carteira de clientes e angariação de potenciais novos clientes; • prospeção de mercado nacional......
We are hiring a reservations manager who will work in our customer service and accept reservations for clients... manage room reservations for large events such as weddings or other functions... manage inventories for hotel rooms... train new staff in reservation processes... computer skillsorganizationcommunication......
Funções realizar a limpeza das tendas e áreas comuns de acordo com os padrões de housekeeping manter o material de limpieza / lavandaria limpo e organizado colaborar no controle da lavandaria e no correto fornecimento de produtos de limpeza realizar tarefas básicas de manutenção relatar possíveis incidentes......
D2destás interessada/o? envie já o teu cv com a referência ''job business manager - coimbra'' ---------> *****@*****... procuramos pessoas que tenham muita ou pouca experiência profissional, o que importa é ter von-tade de aprender e não ter medo de desafios!a equipa prime da vodafone está a recrutar......
Desafio: atualmente, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury store manager para uma marca conceituada dentro do segmento de acessórios de luxo - óculos de sol... principais responsabilidades: -gerir o plano de atividade da loja; -alcançar os objetivos definidos, previamente, pela empresa; -capacidade......
Outros dados de posição o que valorizamos: • certificações em s/4hana;• experiência com implementações multi-geografia (com gestão de equipas offshore);• nível alto espanhol;• duração: contrato 12 meses (renováveis);• trabalho híbrido em lisboa... estamos com uma oportunidade para um dos nossos parceiros......