GENERAL MANAGER - EGLINTON JOB DETAILS | ALSTOM
Descrição da oferta de emprego
At Alstom, we understand transport networks and what moves people.
From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry.
Every day, more than colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars.
POSITION OBJECTIVE(S).
The General Manager plans, organizes, directs, controls, and coordinates the operation, and its major departments and directs the facilities, and management team.
JOB DUTIES.
Supervise, monitor and coordinate the work activities of the management team.
Responsible for the overall performance of customer service, equipment reliability, business development, purchasing, finance and property management.
Maintain current knowledge of interpreting and applying pertinent rules, regulations, policies and procedures set forth by Alstom Transport, the customer or outside agencies.
Maintain proper records of operational and special budget.
Design and implement new policies and procedures.
Confirm the preparation of financial and administrative reports.
Control expenditures in accordance with budgeted amounts.
RELATED ACTIVITIES.
Participates in the performance evaluation and succession planning of personnel.
Supervises personnel so as to obtain maximum efficiency while applying, within the facility the company’s policies and procedures.
Act as liaison between site and corporation.
SKILL FACTORS - Education/ Experience Must possess excellent verbal and written skills.
Must be able to communicate successfully with a variety of disciplines and levels, both internally and externally.
Knowledge of budgetary requirements and long-range planning.
10 years of management responsibility in a manufacturing or maintenance environment.
Must be able to use sound business judgement and influence people of all levels.
Strong interpersonal skills for training and coaching activities.
Working knowledge of MS Office package.
Proven leadership and successful communication skills.
Business travel may be required.
You don’t need to be a train enthusiast to thrive with us.
We guarantee that when you step onto one of our trains with your friends or family, you’ll be proud.
If you’re up for the challenge, we’d love to hear from you! Important to note As a global business, we’re an equal-opportunity employer that celebrates diversity across the 63 countries we operate in.
We’re committed to creating an inclusive workplace for everyone.
Job Type:Experienced
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 08/03/2025
- 06/06/2025
Oferta de posição como spa manager procura-se spa manager para ser terapeuta e spa manager em boutique hotel de luxo na ilha de são miguel, açores, portugal... requisitos do trabalho requisitos: - experiência como spa manager - terapeuta com versatilidade em vários tipos de massagens (clássicas e exóticas)......
Perfil do candidato:- experiência comprovada como key account manager na área do retalho e distribuição... descrição da vaga:estamos à procura de um key account manager experiente para se juntar à nossa equipa! se tens paixão por vendas, uma visão estratégica para o mercado de retalho e és orientado......
D2destás interessada/o? envie já o teu cv com a referência ''job business manager - coimbra'' ---------> *****@*****... és tu?função- angariar novos clientesoferecemos- formação inicial e contínua- ordenado base + comissões- possibilidade de crescimento para departamento interno- bônus de performancerequisito-......
Desafio: atualmente, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury store manager para uma marca conceituada dentro do segmento de acessórios de luxo - óculos de sol... principais responsabilidades: -gerir o plano de atividade da loja; -alcançar os objetivos definidos, previamente, pela empresa; -capacidade......
Estamos a recrutar um assistant marketing manager (m/f) na área de lisboa, para uma empresa líder de soluções inovadoras de qualidade de serviço (qos) e qualidade de experiência (qoe), dedicado a fornecedores de serviços de internet que procuram melhorar a experiência do cliente... com/formula-do-talento/job/l9w9v6v4......
Principais tarefas a desenvolver no estágio: apoio na promoção e venda da empresa diretório de empresas 2024/25 employer branding conference 2025 feira das feiras de emprego plataformas de sw para feiras de emprego curso certificado em employer branding participação em +30 feiras de emprego a nível......
A buyme property, empresa em expansão e de excelência a celebrar 25 anos de sucesso no mercado imobiliário algarvio, com escritórios em vilamoura, quarteira, almancil e faro, seleciona para buyme prestige, projeto no mercado imobiliário de luxo: project manager... responsabilidades: gestão 360º do projeto......
Estamos a reforçar o departamento de vendas, com a função de sales manager (m/f/d): principais funções:• promover as unidades hoteleiras nos potenciais mercados nacionais e internacionais; • manutenção da carteira de clientes e angariação de potenciais novos clientes; • prospeção de mercado nacional......
We are hiring a reservations manager who will work in our customer service and accept reservations for clients... homeworksupervise reservation staff in their duties... train new staff in reservation processes... computer skillsorganizationcommunication skillsmultitaskstrong leadership skillspositive......
Pretendemos reforçar a nossa equipa com um account manager tecnologia de monitorização (internacional) na maia... com mais de 30 anos de experiência no mercado português, fornecemos soluções digitais e serviços especializados em inspeção, certificação, ensaios, formação e consultoria para diversas indústrias......