FINANCIAL MANAGEMENT
Descrição da oferta de emprego
O nosso objetivo é conseguirmos ajudar os nossos consultores e candidatos a integrarem projetos que vão ao encontro dos seus interesses, motivações e expectativas.
Sempre gostaste do mundo das telecomunicações? Então vais gostar deste projeto, pois aqui terás a possibilidade de inovar nas áreas da TV, internet e voz.
Farás ainda parte de uma equipa cujos projetos terão grande exposição a nível nacional.
Procuramos um(a) Reporting Financeiro para projeto em Lisboa.
Funções.
- Emissão de faturação de imobilizado; - Criação e manutenção de ordens de viaturas; - Carregamento de planos financeiros; - Encerramento de imobilizado (movimentos contabilisticos, reportings e informação fiscal); - Análise e tratamento do imobilizado em curso de empresas do ramo das telecomunações; - Manutenção de bens, valorização por tratamento de imobilizado em curso, abates e alienações; - Preparação de dados fiscais que inclui extração e análise de Mapas Fiscais; - Domínio do SAP e EXCEL; - Capacidade analítica, pensamento crítico e criativo; -Responsabilidade, proatividade, autonomia e dinamismo; - Capacidade de trabalhar sob pressão, em equipa e de gerir múltiplas atividades; - Capacidade de resolução de problemas e de comunicação eficaz.
O que oferecemos.
- Seguro de Saúde; - Plano de formação ajustado e personalizado, com um orçamento para gastares nas formações e livros técnicos que considerares necessários; - Feedback constante e acompanhamento para que possas crescer profissionalmente; - Processo de onboarding remoto; - Eventos de equipa todos os semestres para que possas viver novas aventuras; - Descontos e ofertas exclusivas nos nossos parceiros; - Cultura de proximidade e transparência.
As tuas ideias e necessidades são ouvidas e valorizadas por nós! Candidaturas.
Submete a tua candidatura aqui.
Para além disso, se também quiseres estar a par das novidades do mercado de trabalho sabe mais aqui.
Detalhes da oferta
- Dellent
- Indeterminado
- 08/11/2024
- 06/02/2025
Fórum selecção is looking for a records management office (m/f) for a corporate bank main activities: - maintain and update rmo (records management office) policy, procedures and retention schedule;- support the automation of manual processing of regulatory and non-regulatory records;- oversight of day-to-day......
Operational management · create knowledge articles to document software patch deployment and remediation tasks... acquisition & deployment · complete patch management agent installs and resolve issue with non-functioning agents... · establish and maintain regular written and in-person communications......
We are looking for a sap vendor invoice management with the following requirements: requisitos do trabalho • more than 7 year of experience;• experience in s/4 hana implementations• fluent in english; outros dados de posição • duration: contract for 12 months (minimum);• localization: porto......
Tasks: • work in coordination with the group brands, • work with the sales administration applications, namely supporting management of commercial actions and bonuses, • follow-up of bonuses payment (dealers network) and related claims, • payment and control of the incentives to b2b customers and leasing......
From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to enhance service and improve the overall customer experienceprovision of information on product parameters/conditions and ongoing marketing campaigns......
Candidates should obtain more information about our privacy and data management policy in ttps://pt... your job is our work... requisitos do trabalho requirements: – know your way around a computer; – focused and driven; – you enjoy working with people and are empathetic; – you are fluent in german;......
We serve b2b enterprise, targeting industry, financial services and insurtech, supporting kyc, aml, and claims, automating any manual, labor-intensive, document-based workflow... roles and responsibilities: process payroll for customers; deliver human resources management activities (hris), from on-boarding......
From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to enhance service and improve the overall customer experienceprovision of information on product parameters/conditions and ongoing marketing campaigns......
Prepare reports required by management... 5 years or above experience of channel sales in it or relevant industry is preferred; have understanding of channel sales, with strong customer management ability proven negotiation skills on corporate level and able to cope with stress native in portuguese,......
[qualifications and skills] degree in marketing or similar 3+ years’ experience in technology & services marketing including event and campaign management excellent project management skills proficiency with digital marketing working knowledge of gmail, googledocs and hubspot and other crm and marketing......