FINANCE REGULATORY PROJECT MANAGER (M/F)
Descrição da oferta de emprego
As a Standards & Controls – Accounting Standards Project Implementation Project Manager, you will oversee financial and regulatory projects.
- The team’s main mission is to coordinate the operational implementation of normative accounting and regulatory evolutions (IFRS and French GAAP) and new reportings (VDS, CRE ACPR, Financial Conglomerates…) required by the different regulators (SRB, ACPR, ECB…).
- The position requires strong communication skills and frequent interaction with the different stakeholders.
Main contributors to our projects are Finance and Reporting central and local teams, accounting systems teams (OFS mainly), RISK projects and reporting teams and teams in charge of the central reporting solution (Shared Reporting Space – SRS).
The candidate will have to prepare, organize and coordinate workshops and steering committees for the projects under his/her scope.
Profile and skills we look for.
- Accounting; - IFRS rules and European Banking regulations; - Organizational skills; - Excel; - English - Expert; - French is a huge plus; - Portuguese - Practice; - Business analysis; - Process analysis; - Interacting with users; - Interacting with IT; - Project management.
Temporary project.
12 months - Schedule between 9.
am and 6.
pm (Hybrid) - Location.
Lisboa
Detalhes da oferta
- Fórum Selecção
- Indeterminado
- 19/09/2024
- 18/12/2024
We are looking for a project manager with the following requirements: requisitos do trabalho key skills and responsibilities:• english - c1;• candidates should be confident technical project managers with experience of the full software development lifecycle;• knowledge of agile methodology;• experience......
A buyme property, empresa em expansão e de excelência a celebrar 25 anos de sucesso no mercado imobiliário algarvio, com escritórios em vilamoura, quarteira, almancil e faro, seleciona para buyme prestige, projeto no mercado imobiliário de luxo: project manager... responsabilidades: gestão 360º do projeto......
Oferta de posição como spa manager procura-se spa manager para ser terapeuta e spa manager em boutique hotel de luxo na ilha de são miguel, açores, portugal... requisitos do trabalho requisitos: - experiência como spa manager - terapeuta com versatilidade em vários tipos de massagens (clássicas e exóticas)......
[qualifications and skills] degree in marketing or similar 3+ years’ experience in technology & services marketing including event and campaign management excellent project management skills proficiency with digital marketing working knowledge of gmail, googledocs and hubspot and other crm and marketing......
A empresa em questão, actua num mercado em desenvolvimento, sendo responsável pela gestão e construção de um pipeline forte que permita o cumprimento dos objectivos de vendas... principais tarefas a desenvolver no estágio: apoio na promoção e venda da empresa diretório de empresas 2024/25 employer......
Estamos a reforçar o departamento de vendas, com a função de sales manager (m/f/d): principais funções:• promover as unidades hoteleiras nos potenciais mercados nacionais e internacionais; • manutenção da carteira de clientes e angariação de potenciais novos clientes; • prospeção de mercado nacional......
We are hiring a reservations manager who will work in our customer service and accept reservations for clients... train new staff in reservation processes... normally working at the reception of our hotel in a customer-facing position... manage inventories for hotel rooms... computer skillsorganizationcommunication......
D2destás interessada/o? envie já o teu cv com a referência ''job business manager - coimbra'' ---------> *****@*****... procuramos pessoas que tenham muita ou pouca experiência profissional, o que importa é ter von-tade de aprender e não ter medo de desafios!a equipa prime da vodafone está a recrutar......
Desafio: atualmente, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury store manager para uma marca conceituada dentro do segmento de acessórios de luxo - óculos de sol... principais responsabilidades: -gerir o plano de atividade da loja; -alcançar os objetivos definidos, previamente, pela empresa; -capacidade......
Terá a oportunidade de trabalhar na primeira marca imobiliária em portugal, distinguida como great place to work... queres fazer parte da vizinhança? função prospeção, angariação, promoção e venda de imóveis análise de mercado e elaboração do plano da sua respetiva zona gestão e negociação com proprietários......