FINANCE & ADMIN ASSOCIATE (TEMPORARY)
Descrição da oferta de emprego
We are looking for responsible individuals, committed to work in a young, fastgrowing company.
We believe learning is a two-way street.
leveraging your knowledge while providing you with opportunities to expand your skill set.
As a Finance Associate.
You will be responsible for providing support to the finance team in areas such as quality of data in the management system.
Your role involves assisting with day-to-day accounting operations to ensure the financial health and stability of the organization.
You will.
• Insert data in the management system software (payments, receivables, invoices, receipts,...) • Send documents to customers and suppliers • Send proof of payment when requested • Check customer and supplier balance sheets • Answer requests for clarification on financial documents issued/received • Support on review and reconcile financial data, transactions, and accounts • Support the administrative and accounting team in collecting the information needed for the monthly closing of accounts; Assist on the preparation of financial reports, statements, and analyses for management review; • Assist in month-end and year-end closing activities; • Support the development and implementation of financial policies and procedures; • Provide support to finance managers and senior leadership as needed CANDIDATE VALUES AND QUALIFICATIONS • Embrace Addvolt values – transparency, agility and trustworthiness; • Degree in Finance, Accounting, Economics or related; • 1-3 years of experience in accounting, or related role; • Commitment to maintaining confidentiality and integrity in handling financial information.
As technical skills we value.
• Time management and organizational skills; • Knowledge and experience with ERP software, like Microsoft Dynamics Business Central (or similar); • Proficiency in Microsoft Excel (creating spreadsheets and charts and using financial Excel functions); • Portuguese and English communication skills (oral and written).
As soft skills we value.
• High ethical standards of behaviour, good judgment, respect for others, confidentiality and attention to detail; • Excellent attention to detail and accuracy; • Ability to work independently and as part of a team; • Pleasant, mature, self-motivated; • Diligent and goal driven.
Detalhes da oferta
- Addvolt
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 01/10/2024
- 30/12/2024
To join our finance and accounting team... indefinite full time 1000-135, lisbon, portugal, portugal hr & admin... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating pay, and deducting......
Mainly on cloud products - tenant provisioning, administration, monitoring, service management, user management, connectivity, troubleshooting and support;• experience on: btp configuration and support; btp - sap role matrix design and manage; cloud connector admin; hana connectivity, admin and security......
Requisitos do trabalho we are looking for a talented administrator that: - is a natural leader and looks forward to increasing her/his leadership role within an organization - enjoys the varied duties combining finance, operations management and administration - appreciates working with one of the top......
Procuramos a cada dia melhorar a satisfação dos nossos clientes, oferecendo soluções de excelência, nas áreas da banca, seguros, energia, e segurança! tendo em vista a expansão da nossa empresa, estamos neste momento a recrutar promotores/ consultores com possibilidade de chegar administração (m/f),......
A shiny house finance é reconhecida pela excelência nos serviços prestados ao cliente e que se dedica a operações de intermediação de crédito hipotecário... principais funções a desempenhar: - prospeção de mercado com vista à angariação de operações de crédito hipotecário; - qualificar e apresentar soluções......
A shiny house finance é reconhecida pela excelência nos serviços prestados ao cliente e que se dedica a operações de intermediação de crédito hipotecário... principais funções a desempenhar: - prospeção de mercado com vista à angariação de operações de crédito hipotecário; - qualificar e apresentar soluções......
A shiny house finance é reconhecida pela excelência nos serviços prestados ao cliente e que se dedica a operações de intermediação de crédito hipotecário... se procura um novo desafio na carreira, uma oportunidade de crescimento, candidate-se enviando o seu cv para *****@*****......
A shiny house finance é reconhecida pela excelência nos serviços prestados ao cliente e que se dedica a operações de intermediação de crédito hipotecário... perfil: – certificação, preferencialmente, em crédito hipotecário ou comprovativo de inscrição no curso; – experiência preferencial na gestão de......
A shiny house finance é reconhecida pela excelência nos serviços prestados ao cliente e que se dedica a operações de intermediação de crédito hipotecário... principais funções a desempenhar: – prospeção de mercado com vista à angariação de operações de crédito hipotecário; – qualificar e apresentar......
A shiny house finance é reconhecida pela excelência nos serviços prestados ao cliente e que se dedica a operações de intermediação de crédito hipotecário... perfil: - certificação, preferencialmente, em crédito hipotecário ou comprovativo de inscrição no curso; - experiência preferencial na gestão......