EXECUTIVE ASSISTANT
Descrição da oferta de emprego
A new project implementing its Shared Service Centre in Porto.
Sobre o nosso cliente Our client is specialized in strategic consulting, financial advisory and tailored asset management services.
Descrição Executive Assistant Provide high-level administrative support to senior executives located abroad Manage executives' calendars, including scheduling meetings, appointments, and travel arrangements Prepare meeting agendas, take minutes, and follow up on action items Draft, edit, and proofread documents, reports, and presentations Handle confidential information with the utmost discretion Assist with the preparation and coordination of corporate events and projects Serve as a liaison between executives and other staff members Conduct research, upload and compile data to assist with decision-making Office Management Oversee daily office operations to ensure a smooth workflow Manage office supplies, inventory, and equipment maintenance Coordinate with IT to address technical issues and ensure the functionality of office systems Handle correspondence, including emails, phone calls, and mail Maintain a clean, organized, and professional office environment Plan and coordinate office events, meetings, and conferences Ensure compliance with health and safety regulations Manage office budget and expenses, including processing invoices and managing petty cash Perfil ideal Bachelor's degree in Business Administration, Management, or related field preferred Proven experience as an Office Manager, Executive Assistant, or in a similar role Over 5 years of experience in similar roles Exceptional organizational and multitasking abilities Strong written and verbal communication skills Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) and office management software Ability to handle sensitive information with discretion and confidentiality Excellent problem-solving skills and attention to detail Ability to work independently and as part of a team Professional demeanour and a positive attitude Vantagens An entrepreneurial working environment in a young and motivated team A multicultural environment where we promote diversity, talent & ideas The ability to work and interact with a wide variety of specialists Internal trainings and career development
Detalhes da oferta
- Michael Page Portugal
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 01/11/2024
- 30/01/2025
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para o setor premium, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento de luxo, para integrar uma marca que se distingue pela qualidade dos seus produtos e do seu atendimento, assim como pelas parcerias com......
Rejoignez une entreprise en croissance continue, dédiée à l'optimisation de la gestion et de la satisfaction de la clientèle... notre client recherche des candidats engagés à long terme, installés à lisbonne et capables de travailler avec des objectifs et de la productivité... ne manquez pas cette opportunité......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para a loja atual do aeroporto de lisboa, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento premium, para integrar uma marca que se distingue em promover e valorizar a joalharia portuguesa, recuperando as técnicas......
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Já encontraste o teu lugar no mundo? na buyme marketing, pensamos mais além e criamos mais do que marketing: criamos atitude! pensas igual? então fomos feitos um para o outro... o que podes esperar da buyme marketing: integrar uma equipa jovem, dinâmica e colaborativa; salário compatível com experiência......
Acessório ( a·ces·só·ri·o ) - aquilo que segue ou acompanha o principal... se consideras ter o star quality para esta vaga, não percas mais tempo e envia-nos o teu cv... quando visitas um centro comercial ou percorres as ruas da nossa bonita cidade, quais as montras que mais te cativam? se “aquelas que......
Estamos a reforçar o departamento de vendas, com a função de sales executive (m/f/d): principais funções:• promover as unidades hoteleiras nos potenciais mercados nacionais; • manutenção da carteira de clientes e angariação de potenciais novos clientes; • prospeção de mercado nacional; • acompanhamento......
Quem sabe se o teu futuro não começa aqui! não percas esta oportunidade de vista e envia-nos o teu cv... regime: part-time 30h/semana tens experiência profissional na área comercial e o atendimento personalizado é algo que fazes quase de olhos fechados? queres um trabalho que te dê tempo para outras......
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Requisitos do trabalho funções a desempenhar:▶rececionar e acolher os clientes, telefónica e presencialmente;▶solicitar a elaboração de propostas comerciais/projetos junto da equipa de design, e garantir o respetivo acompanhamento;▶acompanhar as diferentes fases da negociação;▶garantir o acompanhamento......