CREDIT REPAIR MARKETING & ADMINISTRATION EXPERT
Descrição da oferta de emprego
Key Responsibilities.
- Create engaging social media posts for Facebook, Instagram, and LinkedIn.
- Apply for clients' business credit card applications.
- Handle administration duties and customer service inquiries.
The ideal freelancer should have.
- Prior experience in credit repair.
- Proficiency in using disputefox.
- Excellent understanding of social media marketing.
- Strong customer service and administration skills.
- Ability to work independently without pre-existing branding materials.
Please note, I currently have no branding guidelines or materials, so creativity and initiative in developing engaging content and managing tasks is key.
Marketing de Facebook Marketing de Mídia Social Marketing na Internet Twitter Marketing ID do Projeto.
# Sobre o projeto 13 propostas Aberto para ofertas Projeto remoto Ativo em 4 minutos atrás
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 06/10/2024
- 04/01/2025
As a marketing manager, you will be responsible for managing activities to build awareness and demand generation and for coordinating a wide range of marketing activities: events, database marketing, digital marketing activities... you will work closely with both our marketing team and our local sales......
Conhecimentos avançados das principais ferramentas e plataformas de marketing digital; perfil analítico, estratégico e proativo – gerar insights e identificar tendências; boa capacidade de trabalhar em equipa e boa comunicação verbal e escrita; conhecimentos de inglês falado e escrito (fator preferencial)......
A experiência em marketing proporciona uma compreensão profunda das tendências do mercado, do comportamento do consumidor e das melhores práticas para atrair e cativar o público-alvo... em resumo, a combinação de conhecimento em marketing, habilidades criativas e capacidade de comunicação faz com que......
Tem experiência em marketing e está cansado de se dedicar a uma carreira no qual não se sente motivado ou reconhecido? sabia que a sua experiência pode ser aplicada na century21 rúbrica, nas antas, junto à loja do cidadão do porto, como consultor imobiliário? a sua capacidade de criar estratégias eficazes......
Venha conhecer-nos! perfil do nosso comercial: apresentação cuidada e simpatia;ambição e dinamismo ;comunicativo e empático; honesto e sensível às necessidades do outro; principais tarefas do nosso colaborador: - reunir com clientes e orientá-los sobre processos de aquisição ou venda de imóveis;- obter......
Our commitment and involvement, together with constant technological innovation, has allowed us to position ourselves as one of the leading national human resources companies for an important company in the automobile sector, located in the area of maia, we are hiring an internship sales and administration......
Requisitos do trabalho ensino superior; experiência de recrutamento no sector imobiliário; conhecimento de marketing digital e redes sociais; capacidade de organização e polivalência; pontualidade; dinâmica e pro-activa; dominio da lingua inglesa; outros dados de posição preferência: com inscrição......
Se tens, pelo menos, um ano de experiência em vendas ou marketing digital, um excelente nível de inglês (c1/c2) e de português (c2) que faz shakespeare e pessoa parecerem amadores, estás mais do que pronto para te juntar a nós! pronto para fazer história? junta-te a nós e envia o teu cv!......
Skills: amazon web services (aws), esp... ec2, cloudfront, route53, load balancers terraform ansible monitoring tools, esp... scrum independent, structured way of working and strong quality awareness high level of commitment and unrestricted ability to work in a team (work in self-organizing teams) eu......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......