BID MANAGER
Descrição da oferta de emprego
Working with all departments across Teleperformance, bringing together key skills, knowledge and innovation, whilst taking ownership of the end-to-end bid process.
What you'll do Manage all aspects of the bid response, ensuring timely delivery of ‘best in class’ bid responses, by working closely with key members of the organization; Leading the management of bid responses, including planning, strategy development, response execution and post-tender activities; Maintain intelligence and knowledge library updated; Taking responsibility for knowledge management and application of continuous improvement; Improving bid management processes in-line with recognized best practice; Implementing company-wide management-approved strategies; Take an active role in the development of the department’s strategic and plans as required by department leadership; Act with initiative, make things happen.
What you'll need Higher Degree Education (preferential); Fluency in English (mandatory); High-level of proficiency across the Microsoft Office suite of applications, including Word, Excel, PowerPoint, Project, Visio, and others; Experience of managing large and complex bids to meet customer’s business requirements; High-level of proposal writing skills and English language; Understanding of basic project management and P&L models; Understanding of basic project management and P&L models; Experience of using document management systems – SharePoint (desirable).
Benefits Excellent work opportunity in a dynamic leading multinational company; Possibility of cooperation with leaders in various industries; Investment in training and personal development; Modern, centrally located buildings with canteen facilities and an excellent public transportation connection; Health Insurance; Free language courses, sport activities and organized events; Free healthy meals in the cafeterias, such as soup, bread, salad and fruit.
Teleperformance Portugal Teleperformance Portugal is one of the 25 best companies to work for in Europe.
This recognition was assigned by Great Place to Work® Institute.
TP was also distinguished as Best and Largest exporter and Best Contributor to Employment in Portugal, by Exame magazine! With more than employees, from 111 nationalities, our team provides services in 35 languages.
We are a multicultural, highly skilled, and deeply knowledgeable team.
Teleperformance Portugal has a wide range of integrated omnichannel solutions, technology, and the highest security standards in the market.
Whoever you are, wherever you are from, join us and find your place at Teleperformance Portugal.
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 22/11/2024
- 20/02/2025
Oferta de posição como spa manager procura-se spa manager para ser terapeuta e spa manager em boutique hotel de luxo na ilha de são miguel, açores, portugal... requisitos do trabalho requisitos: - experiência como spa manager - terapeuta com versatilidade em vários tipos de massagens (clássicas e exóticas)......
Perfil do candidato:- experiência comprovada como key account manager na área do retalho e distribuição... descrição da vaga:estamos à procura de um key account manager experiente para se juntar à nossa equipa! se tens paixão por vendas, uma visão estratégica para o mercado de retalho e és orientado......
Requisitos do trabalho perfil pretendido dos candidatos: capacidade de relacionamento interpessoal licenciatura em marketing ou comunicação empresarial, apto para medida estágio ativar capacidade de comunicação para falar com diferentes públicos compreender as expectativas dos potenciais clientes resiliência......
A buyme property, empresa em expansão e de excelência a celebrar 25 anos de sucesso no mercado imobiliário algarvio, com escritórios em vilamoura, quarteira, almancil e faro, seleciona para buyme prestige, projeto no mercado imobiliário de luxo: project manager... responsabilidades: gestão 360º do projeto......
Estamos a reforçar o departamento de vendas, com a função de sales manager (m/f/d): principais funções:• promover as unidades hoteleiras nos potenciais mercados nacionais e internacionais; • manutenção da carteira de clientes e angariação de potenciais novos clientes; • prospeção de mercado nacional......
We are hiring a reservations manager who will work in our customer service and accept reservations for clients... assist clients by telephone and in person, resolving their questions and organizing their travel plans or reservations... train new staff in reservation processes... computer skillsorganizationcommunication......
D2destás interessada/o? envie já o teu cv com a referência ''job business manager - coimbra'' ---------> *****@*****... és tu?função- angariar novos clientesoferecemos- formação inicial e contínua- ordenado base + comissões- possibilidade de crescimento para departamento interno- bônus de performancerequisito-......
Desafio: atualmente, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury store manager para uma marca conceituada dentro do segmento de acessórios de luxo - óculos de sol... principais responsabilidades: -gerir o plano de atividade da loja; -alcançar os objetivos definidos, previamente, pela empresa; -capacidade......
Venha fazer parte dessa equipa de sucesso! requisitos do trabalho • experiência profissional mínima de 8 anos em implementações e suporte sap (target +10) · conhecimento e experiência mínima de 5 anos no módulo de sap mm ou sd (target +7) · conhecimento em s/4hana;• experiência em implementações complexas......
Excelente atitude comercial... torne-se um representante comercial de venda direta dos nossos produtos, cuja licença é exclusiva do nosso distribuidor japonês... disponibilidade para viajar por todo o território nacional - saber estabelecer prioridades, orientações para atingir objetivos......