ADMIN ASSISTANT /OFFICE MANAGER
Descrição da oferta de emprego
Maintaining records, databases, and spreadsheets.
Managing calendars, appointments, and meetings for executives or team members.
Handling phone calls, emails, and other forms of communication.
Keeping the office environment organized, ordering supplies, and overseeing the general administrative needs of the office.
Drafting, editing, and proofreading correspondence, reports, and other documents.
Travel Coordination.
Arranging travel itineraries, accommodations, and transportation for employees or executives.
Preparing meeting materials, agendas, and taking minutes when necessary.
Customer Service.
Providing a high level of customer service to clients, visitors, and staff.
Conducting research on various topics, as required.
Managing and tracking expenses, submitting reports, and ensuring budget compliance.
Requisitos para este Emprego Proven experience as an administrative assistant or in a related role.
roficiency in office software, such as Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint), and other relevant software applications.
roficiency in English Excellent written and verbal communication skills.
Strong organizational and time management skills, attention to detail and a high degree of accuracy.
Ability to handle confidential information with discretion.
Flexibility and adaptability to changing priorities and tasks.
Benefícios Base Salary + meal allowance paid in meal card Healt Insurance More Information Nível de experiência Junior Anos de experiência 0-5
Detalhes da oferta
- Modale Casa, Lda
- 07/10/2024
- 05/01/2025
Oferta de posição como spa manager procura-se spa manager para ser terapeuta e spa manager em boutique hotel de luxo na ilha de são miguel, açores, portugal... requisitos do trabalho requisitos: - experiência como spa manager - terapeuta com versatilidade em vários tipos de massagens (clássicas e exóticas)......
Profile and skills we look for: - advanced proficiency in microsoft office (word, excel, powerpoint);- knowledge of industry specific software is a bonus;- facilitate and lead a collaborative environment, ensuring subject matter experts can work outside the box; engage people, helping them solve their......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para o setor premium, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento de luxo, para integrar uma marca que se distingue pela qualidade dos seus produtos e do seu atendimento, assim como pelas parcerias com......
Ne manquez pas cette opportunité de développer votre carrière dans l'administration et le support client ! postulez dès maintenant pour devenir un(e) assistant(e) administratif(ve) francophone à lisbonne... notre client recherche des candidats engagés à long terme, installés à lisbonne et capables de......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para a loja atual do aeroporto de lisboa, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento premium, para integrar uma marca que se distingue em promover e valorizar a joalharia portuguesa, recuperando as técnicas......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para a loja atual do aeroporto de lisboa, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento premium, para integrar uma marca que se distingue em promover e valorizar a joalharia portuguesa, recuperando as técnicas......
A empresa em questão, actua num mercado em desenvolvimento, sendo responsável pela gestão e construção de um pipeline forte que permita o cumprimento dos objectivos de vendas... requisitos do trabalho perfil pretendido dos candidatos: capacidade de relacionamento interpessoal licenciatura em marketing......
A buyme property, empresa em expansão e de excelência a celebrar 25 anos de sucesso no mercado imobiliário algarvio, com escritórios em vilamoura, quarteira, almancil e faro, seleciona para buyme prestige, projeto no mercado imobiliário de luxo: project manager... responsabilidades: gestão 360º do projeto......
Estamos a reforçar o departamento de vendas, com a função de sales manager (m/f/d): principais funções:• promover as unidades hoteleiras nos potenciais mercados nacionais e internacionais; • manutenção da carteira de clientes e angariação de potenciais novos clientes; • prospeção de mercado nacional......
As a marketing manager, you will be responsible for managing activities to build awareness and demand generation and for coordinating a wide range of marketing activities: events, database marketing, digital marketing activities... you will also track leads and opportunities and report on results......